obey-robots.txt
07 December 2016, 13:27
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Verhuizen

edzor
Ik wou telfort verhuizen

Oude situatie Telfort Internet + bellen.
Nieuwe situatie Telfort Internet + bellen in nieuwbouw huis.
Kreeg brief dat telefoonlijn reeds in gebruik.
Gebeld met KPN blijkt niet zo. Hij is helemaal vrij
Weer gebeld met Telfort, zij zeggen dat ze niet op koper daar kunnen leveren alleen op KPN nummer
Dus ik moet nu eerst KPN beldbudget weer eerst aanvragen en daarna kan ik pas telfort verhuizen ( we verhuizen over 2 weken al 5 weken van tevoren telfort aan gevraagd om te verhuizen) Wat kan ik nu doen? Moet ik doen wat Telfort zegt of zijn er geen andere manieren? Want ik vind dit wel erg omslachtig.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Elke keer bellen kost ook zoveel.

Davelaar82
Ik ben een tijdje geleden ook verhuisd. Heb 18 november de verhuizing doorgegeven en zou per 22 december op het nieuwe adres weer internet hebben. Later kreeg ik nieuwe brief waarin stond dat de lijn 30 december opgeleverd wordt.
Op mijn oude adres had ik altijd een stabiele verbinding van circa 18Mb. Nu op mijn nieuwe adres kom ik maar niet boven de 2 Mb uit en valt de lijn om de haverklap uit. Na diverse (zeer kostbare) telefoontjes waarin iedere keer weer word toegezegd dat ze het probleem binnen 5-10 werkdagen oplossen heb ik het eigenlijk een beetje gehad met hun "dienst"verlening. Ze gaven 2 januari aan dat ze mijn profiel terug zouden zetten naar 6Mb maar gisteren was dit nog steeds niet gebeurd. Uiteraard dus weer gebeld en nu hebben ze de lijn teruggezet naar 2 MB. Ja... het draait stabiel met circa 1.5MB, NEE.... ik neem hier geen genoegen mee ik heb een 20Mb abo en als ik 2 Mb wilde hebben bestelde ik wel een 4MB. Nu heb ik ze al gevraagd om het abonnement op te zeggen maar dit willen ze ook niet. Maar dit is toch een goed voorbeeld van grove wanprestatie. Laat ze dan tenminste het 4Mb abo in rekening brengen i.p.v. het 20Mb.

Iemand een idee wat hiermee te doen?

edzor
Davelaar82 schreef:
Ik ben een tijdje geleden ook verhuisd. Heb 18 november de verhuizing doorgegeven en zou per 22 december op het nieuwe adres weer internet hebben. Later kreeg ik nieuwe brief waarin stond dat de lijn 30 december opgeleverd wordt.
Op mijn oude adres had ik altijd een stabiele verbinding van circa 18Mb. Nu op mijn nieuwe adres kom ik maar niet boven de 2 Mb uit en valt de lijn om de haverklap uit. Na diverse (zeer kostbare) telefoontjes waarin iedere keer weer word toegezegd dat ze het probleem binnen 5-10 werkdagen oplossen heb ik het eigenlijk een beetje gehad met hun "dienst"verlening. Ze gaven 2 januari aan dat ze mijn profiel terug zouden zetten naar 6Mb maar gisteren was dit nog steeds niet gebeurd. Uiteraard dus weer gebeld en nu hebben ze de lijn teruggezet naar 2 MB. Ja... het draait stabiel met circa 1.5MB, NEE.... ik neem hier geen genoegen mee ik heb een 20Mb abo en als ik 2 Mb wilde hebben bestelde ik wel een 4MB. Nu heb ik ze al gevraagd om het abonnement op te zeggen maar dit willen ze ook niet. Maar dit is toch een goed voorbeeld van grove wanprestatie. Laat ze dan tenminste het 4Mb abo in rekening brengen i.p.v. het 20Mb.

Iemand een idee wat hiermee te doen?

Dit noemen ze topic kaping reageer op mijn topic asjeblieft of start je eigen topic.

Davelaar82
Nou sorry hoor, dacht dat het misschien wel handig zou kunnen zijn om alle problemen van dezelfde aard in 1 topic te plaatsen. Misschien dat de mods dit dan even kunnen verplaatsen naar een nieuw topic.

EdP
Afsplitsen kan ik helaas niet, maak maar even zelf een nieuw onderwerp aan, dan haal ik het hier wel weg.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Na verhuizen geen 15 Mbps download snelheid Snelheid 5 21 juni 2009, 01:16
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:28:41
| hilka8501:32:14
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv