obey-robots.txt
04 December 2016, 17:13
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Overstappen op Telfort en van ISDN op analoog

MBS
Hallo Telforters,

Ik wil eventueel overstappen op Telfort internet en bellen. Nu heb ik hetzelfde bij een andere provider en via ISDN (geen KPN abo).
Omdat ik mijn ISDN modem / verbinding niet helemaal vertrouw wil ik dus ook ISDN eruit doen en gewoon een analoog modem gaan gebruiken.

Is dit gewoon mogelijk?
Zo ja, aangenomen dat er in de centrale iets omgeschakeld moet worden, zit dat bij de kosten van het overstappen in of moet ik dat apart (en dus zelf) betalen?
Ik geloof dat dat nogal duur is, vandaar dat ik het vraag....

Zo nee, krijg ik dan een ISDN modem van Telfort in bruikleen of niet?

Alvast bedankt voor de tijd en groeten van
MBS
Wellicht een toekomstige Telfort klant...

EdP
Het voordeligst is dacht ik om je ISDN op te zeggen en dan pas analoog aan te vragen. Je zult een paar weken zonder zitten, dus misschien kun je tijdelijk via de buren internetten?
Het omzetten van ISDN naar analoog is vrij prijzig geloof ik.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

jan groen
Inprinciepe maakt het voor je adsl en telefonie niet uit of je ISDN hebt of analoog. Je maakt van beide geen gebruik. Je gebruikt alleen het ADSL signaal voor internet en telefonie. Ik zou dus het geld voor het omschakelen naar analoog maar mooio in mijn zak houden. Je "krijgt" van Telfort een geschikt modem dus ook dat maakt niet uit wat lijn er ligt.
Wat is er mis met de ISDN lijn dan?

MBS
Kweet niet of het aan de lijn ligt of aan het modem danwel provider maar soms wordt de snelheid een stuk lager of het loopt helemaal niet meer. Telefoon brokkelt soms.
En regelmatig moet ik dan het modem resetten om het wer normaal te laten werken.
Modem is een fritzbox en net een paar maanden oud, zegt ook niet alles......maar toch.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen op Telfort en van ISDN op analoog', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:32:54
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv