obey-robots.txt
08 December 2016, 08:52
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je ervaringen kwijt over je eigen telefoonnetwerk. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale, asterix, etc
 Onderwerp afdrukken

Bijhouden "vrije" belminuten Voipbuster

hondengek
Als rechtgeaarde kaaskop snoep ik, bij voorkeur, niet mijn ingekochte belsaldo ad 10,-- op maar houd zo veel mogelijk rekening met de vrije 300 belminuten per 7 dagen.
Het volgende -Zwitserse- programmaatje houdt zulks heel precies bij:
http://progx.ch/h...3-1-1.html

Na installatie van de vele Zip-bestandjes ziet e.e.a. er gelikt uit.
In de rubriek "remaining FUP" staat tot op de seconde nauwkeurig het resterende belsaldo
vermeld!

[imgScreenHunter_01Jan041457][/img]

EdP
Dit begrijp ik niet. Met de VoipBuster client of simpelweg inloggen in de VoipBuster site kun je een compleet overzicht krijgen van je VoipBuster account, incl. aantal resterende freedays, resterend tegoed, gesprekken overzicht, etc. Waar heb je dit programma dan voor nodig?

hondengek
Wel, misschien ben ik kortzichtig maar ik heb tot op heden (slechts twee weken praktijkervaring) geen overzicht weten te ontdekken over het opsouperen van de vrije 300 belminuten per week.
Als ik mijn V-account open neem ik het volgende waar:
a) het resterende aantal freedays
b) het beltegoed in Euro's

Waar is in het account te vinden hoeveel minuten van de "vrije" belminuten reeds verbruikt zijn?
k zie het in ieder geval niet maar ik laat me graag van mijn ongelijk overtuigen, hr!
Het kan toch niet aangaan dat je met behulp van de zakjapanner de tijd in het beloverzicht dient op te tellen?
Gewijzigd door hondengek op 05 januari 2009, 23:23

EdP
Nou vooruit dan maar. Wink In het beloverzicht is weliswaar terug te vinden hoeveel minuten er verbeld waren en welk deel daarvan gratis was, maar mogelijk niet hoeveel vrije belminuten je nog over hebt (ik bel er sinds Vast Bellen nog nauwelijks mee, dus kan geen relevant overzicht maken). Dat zou je dan met bijv. Excel of dat progje kunnen becijferen.

hondengek
Ik ontwaar in jou de ware liefhebber @EdP.....
Hierbij dus nog een tweede link naar een soortgelijk prgrammaatje.
Je hebt het voor het kiezen; wat wil je nog meer?!?

http://www.cesare...page_id=12

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bijhouden "vrije" belminuten Voipbuster', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Voipbuster gebruiken met Telfort en zyxcel modem P-2812HNU-F1 en Siems Gigaset box N3000A IP Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 4 31 januari 2013, 23:49
ZyXEL 2601HN-F1 (wit) en Voipbuster Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 5 03 januari 2013, 16:36
"aanbieding" van Telfort Algemeen 6 18 april 2011, 01:34
Toestel wijzigen in "mijn telfort" lukt niet Telfort Mobiel Tips en Truuks voor mobiele telefoons 8 17 maart 2011, 12:53
Voipbuster hanteert starttarief van 0,05! Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 7 03 november 2010, 18:24
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:29:19
| hilka8508:40:45
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv