obey-robots.txt
03 December 2016, 01:19
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort is gewoon KLOTE

Dennis156
das het enige wat ik wil zeggen ...SPREEKT voor zich
nooit zo'n bagger bedrijf meegemaakt

SimOnly
http://telfort.ge...#post_5495

Dit onderwerp mag blijven staan. Zo wordt voorkomen dat Dennis156 alle onderwerpen ehm 'offtopic' maakt.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Dennis156
THX

SimOnly
1x bedanken is voldoende hoor!

Ik hoop je niet tussen de klagers te vinden op het zuster forum over Ziggo op: http://ziggo.gebr....

Hopelijk kun je daar positieve ervaringen melden.Wink
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Dennis156
maar ik heb geen probleme met ziggo snappie ...die draaid goed hoor ..... en vooral telefoon .... sorry maar ben dat echt zat ik zit nog meer dan 7 maanden vast aan telfort ben nu alweer over gegaan naar ziggo . ( hebben ze bij telfort bevestigd ) over internet geen prob ... is tot 20
maar telefoon is echt het diep trieste wat je kunt bedenken , zonder normale hulp van helpdesk

Liberty
En ik heb geen problemen met Telfort en ik had vtv ook geen problemen met Orange.
Je moet ook een beetje geluk hebben, pech kun je bij elk bedrijf hebben.
Als je dadelijk problemen hebt bij Ziggo dan zeg je ook wat een bagger bedrijf......Grin
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

the unknown
[Onnodige quote verwijderd]

Idd, ik ben het met je eens Liberty, Ik moet eerlijk zeggen , geen 1 provider is perfect, overal zullen er wel klachten zijn. klanten die weg gaan van ene provider naar de andere. mochten er 10 bij telfort weg gaan , gaan er ook wat weg bij online , naar telfort, of van kpn naar telfort,online enz enz .

uiteindelijk is het voor een bedrijf geen verlies. want klanten zullen altijd komen en gaan.

Vaak ligt de probleem bij de klant zelf, Bekabelings probleem, oud toestel, modem/router niet de laatste firmware.

of gewoon veel willen voor weinig Smile

Ik heb ook gewoon kpn en ook voip van een andere provider, ben altijd bereikbaar mocht voip het niet doen.
vaak willen mensen geen 15 euro aan kpn betalen voor bellen, maar wel 10 euro aan telfort/online enz.. vervolgens na 1 keer bellen met de klantenservice zijn ze meer dan 15 euro kwijt , plus in de meeste gevallen worden problemen niet gelijk opgelost. (lees de voorwaarden van een provider ook eens)
Telfort geeft aan geen garantie te geven op een 100% werkende voip . Smile dus met andere woorden, mocht je kunnen bellen heb je geluk en anders pech. want geld terug vragen kan je echt niet , dus lees de voorwaarden door dan ben je een stuk wijzer.
Gewijzigd door EdP op 20 december 2008, 22:45

the unknown
LOL ik heb alles naar telfort zijn wens..ze zeggen zelf dat iets niet klopt
zijn ook akkoord gegaan met opzegging telefoon binnen 4 maanden terwijl ik een jaar cotract heb[/quote]

In erge gevallen kan het contract eerder afgesloten worden. Maar dat is ook heel zelden, ligt eraan wie je klacht behandeld.

Maar ben blij voor je dat het gelukt is.

hellfort_tellie
beetje customer support Ts driverWink
doet telfort wel aan.. kan zijn dat ze het wel in reking brengen heaPfftPfft[img][/img]

lexusstylie
TS_Driver schreef:

Ik heb ook gewoon kpn en ook voip van een andere provider, ben altijd bereikbaar mocht voip het niet doen.
vaak willen mensen geen 15 euro aan kpn betalen voor bellen, maar wel 10 euro aan telfort/online enz.. vervolgens na 1 keer bellen met de klantenservice zijn ze meer dan 15 euro kwijt , plus in de meeste gevallen worden problemen niet gelijk opgelost. (lees de voorwaarden van een provider ook eens)
Telfort geeft aan geen garantie te geven op een 100% werkende voip . Smile dus met andere woorden, mocht je kunnen bellen heb je geluk en anders pech. want geld terug vragen kan je echt niet , dus lees de voorwaarden door dan ben je een stuk wijzer.

vraag gewoon of je de kosten voor het bellen naar hun 0900 nummer kunt declareren , in het verleden heb ik dit ook kunnen doen bij verschillende klantenservice nummers waaronder van @home.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort is gewoon KLOTE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:10:12
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv