obey-robots.txt
04 December 2016, 09:11
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Gratis basismodem ZyXEL 2602R, geschikt voor 1 pc en Telfort vast bellen

Wout
Gratis basismodem ZyXEL 2602R, geschikt voor 1 pc en Telfort vast bellen.

Basismodem ZyXEL 2602R

Kenmerken:Met 1 computer op internet
Geschikt voor alle Telfort internetabonnementen

Op het basismodem kun je maximaal 1 computer aansluiten. De computer wordt met een netwerkkabel verbonden met het modem.
Voor het basismodem heb je een geďnstalleerde ethernetkaart op je computer nodig. Deze ethernetkaart is in vrijwel alle computers standaard aanwezig. Het basismodem is geschikt voor snelheden tot 20 Mbit/s. Dit betekent dat het modem geschikt is voor alle internetabonnementen van Telfort.

Technische Specificaties:Geschikt voor ADSL, ADSL2, ADSL2+
Twee ingebouwde telefoonaansluitingen voor VoIP (bellen via DSL)
NAT (Including Multi-to-multi NAT) / SUA, 1024 NAT Sessions, 512 Per Host
NAT Server (Port Forwarding)
DHCP Client/Server
Niet voorbereid op draadloos internet

p-2302r_p1_250x250

Engelstalige info: ZyXEL 2602R
Smile

boosje
Ik heb nu van van HetNet ADSL en wel met een Speedtouch 510 modem en daarachter een draadloze Router (Airport Express van Apple). De vraag is nu kan ik het Zyxel basismodem 2602R nemen en ook hier deze Airport Express-router aankoppelen, zodat ik met meerdere PC's draadloos kan internetten.

SimOnly
Lijkt me wel, durf het echter niet met zekerheid te zeggen! Wie kan er meer over zeggen?
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Henri-aalten
Alleen jamer, dat je deze modem niet aan de muur kunt bevestigen

ton2e
Henri-aalten schreef:
Alleen jamer, dat je deze modem niet aan de muur kunt bevestigen

Gewoon gaatje aan de zijkant maken dan kun je het gewoon aan een haakje ophangen.

(Denk er wel aan dat je niet dwars door de hele Zyxel gaat boren.)

Wizkid
Je kan hem erachter hangen. Let er wel op dat 2 routers nooit zo'n goed idee is...Wink

ton2e
boosje schreef:
Ik heb nu van van HetNet ADSL en wel met een Speedtouch 510 modem en daarachter een draadloze Router (Airport Express van Apple). De vraag is nu kan ik het Zyxel basismodem 2602R nemen en ook hier deze Airport Express-router aankoppelen, zodat ik met meerdere PC's draadloos kan internetten.

Probleemloos.

Wel de DHCP in de Apple router uitzetten en beide apparaten via hun LAN poorten met elkaar verbinden.

EdP
Omdat de Zyxel tegelijk NAT routing, firewall en dhcp doet heb ik mijn SMC ADSL2+ modem+router er op aan kunnen sluiten (op een LAN port) nadat ik in de SMC NAT, Firewall en DHCP had uitgezet. Werkt perfect.

Roy
Bedankt voor uw interesse in Telfort internet en vast bellen. Wij bieden een duidelijk product aan, zonder kleine lettertjes en vervelende verrassingen achteraf.

Bijgaand een overzicht van de totale maandelijkse- en eenmalige kosten van de producten Telfort internet en vast bellen:

Maandelijkse kosten

Telfort internet 20 Mb €19,95
Abonnementskosten vast bellen €9,95

Eenmalige kosten

Basismodem €0,-; multi-pc modem €30,-; draadloos modem €70,- *
Administratiekosten €14,95
Nummerbehoud (indien gewenst) €9,95

* modemprijzen zijn inclusief korting van €69,-. Deze korting wordt automatisch verrekend op uw factuur.

Met Telfort vast bellen kunt u gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland (behalve betaalde servicenummers) zonder starttarief en zonder minuuttarief. Een volledig overzicht van de gesprekstarieven vindt u op www.telfort.nl/tarieven.

U kunt uw abonnement zelf aanvragen via www.telfort.nl/overstappen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
Annette de Wolff

http://www.telfort.nl/klantenservice

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis basismodem ZyXEL 2602R, geschikt voor 1 pc en Telfort vast bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:08:34
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv