obey-robots.txt
09 December 2016, 16:25
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

SLA (service level agreement)

JanE_NL
Na aanleiding van mijn klachten op uitvallen telefonie, geen adsl hebben de download problemen icm bellen heb ik een poging gedaan voortijdig op te zeggen en Telfort beticht van een wanprestatie. Dit is de reactie van Telfort!

Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Wij doen uiteraard ons uiterste best om een stabiel product te leveren.
Echter zijn wij geen SLA (service level agreement) met u aangegaan en daarom kunt u niet van ons verwachten dat wij u in staat stellen uw abonnement voortijdig stop te zetten.
U kunt nog wel contact opnement met de technische helpdesk voor overige vragen wanneer u informatie wilt over de reden dat u zo'n slechte verbinding heeft. Wellicht kunnen zij ook voor u dit probleem oplossen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende ge´nformeerd te hebben.

Ooit de fout gemaakt bij IPB-KPN weggegaan (wat altijd werkt) omdat ik iets goedkopers wilde. Ik dacht dezelfde infrastructuur dus wat kan mij gebeuren...dom dom dom
Gewijzigd door JanE_NL op 05 december 2008, 12:24

EdP
Vergeet niet dat er over IPB de eerste paar jaar ongelofelijk veel geklaagd is en ongelofelijk veel mis ging.

De medewerker van Telfort die dat beweert heeft blijkbaar nog niet genoeg tijd doorgebracht in de schoolbanken, want wat daar beweerd werd is nonsens. Telfort heeft wel degelijk een SLA (als je het zo wilt noemen) met jou, namelijk een Gebruikers Overeenkomst. Die zegt wat de rechten en plichten van beide partijen zijn en wat je van de dienstverlening kunt verwachten.

Het is wel waar dat Telfort geen verplichting heeft een bepaald snelheids-niveau van de verbinding te leveren. Als deze tegenvalt, dan is dat niet onmiddellijk een reden voor ontbinding. Dat is het wel als duidelijk is dat Telfort beter had kunnen leveren en weigert dit te doen.

Verder geldt natuurlijk de wet.
Gewijzigd door EdP op 09 december 2008, 20:06

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SLA (service level agreement)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
slechte service telfort medewerkers Algemeen 1 28 januari 2014, 13:08
Problemen met alles in 1. Service? Not! Klacht over Telfort 1 04 oktober 2013, 14:54
Kapot modem / slechte service Algemeen 1 04 juni 2013, 11:12
Draadloos tv telfort waardeloos net al service Algemeen 2 20 maart 2012, 14:52
De service van de klantenservice Klacht over Telfort 1 25 juli 2010, 15:07
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:44:29
| Lutz10:02:52
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv