obey-robots.txt
06 December 2016, 03:54
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Telefoon gaat over, maar er is niemand

anne1952
Ik heb sinds ik Telfort telefoon + internet heb een klein maar hinderlijk probleem.
Bij ons gaat minimaal één keer per dag, maar meestal meerdere keren de telefoon over en dan is er gewoon niemand als je opneemt.
Neem je direct op dan krijg je een soort ingesprektoon, laat je hem gaan dan stopt het meestal na 3 keer overgaan.
Er staat bij overgaan geen nummer in het venster, maar later als je de nummermelder controleert staan er een soort kruisjes in het scherm
¥¥¥¥¥¥
een beetje op deze manier, maar dan staat er vanonder ook een ^ onder.
Zijn er meer abonnees die hier last van hebben en eventueel een oplossing hebben, of weten wat dit is.
Voor de rest ben ik tot nu toe heel tevreden.

Anne
Gewijzigd door anne1952 op 04 december 2008, 21:34

hondengek
Ik ben bang dat dit fenomeen min of meer symptomatisch is voor het Voip-gebeuren.
Kende dit verschijnsel ook al bij IPB (KPN) en ook bij Optibel, mijn huidige telefoonaanbieder, treedt het verschijnsel -heel- soms op.
Concrete oplossingen werden door de respectieve providers tot op heden niet aangedragen.

Aanmelden bij infofilter heeft wat dit betreft dan ook geen enkele zin.
Wel heb ik intussen opgemerkt dat elke telefoon anders reageert.
Zo gaat mijn een state of the art -Tiptel niet over maar toont slechts op het display dat er een binnenkomend gesprek is, terwijl één uit de KPN-stal enkele malen overgaat maar toch afwijkend van wat normaal gebruikelijk is.

Bij beide telefoons gaat het overigens uitsluitend om nummers met onderdrukt nummer en is er in voorkomende gevallen nooit en te nimmer iets te horen.

Fijne Klaas toegewenst

anne1952
Bedankt voor uw antwoord, ik vreesde er al voor dat er niks aan te doen was.Frown

Anne

anne1952
Het is toch een raar iets, want vanaf vrijdagavond 19 december heb ik geen enkele keer meer zo een telefoontje gehad.
Zou dat dan komen, omdat bijna alle bedrijven stil liggen, of is dat toeval.
Ben benieuwd of het in januari terug begint.

irkekler123
deze storing ben ik ook aantal keren tegen de lijf gelopen met klanten,.. het lijkt alsof er een spook in de modem zit ofsow Shock .. tot nu toe heb ik of collegas nog geen oplossing kunnen verzinnen wat we ook doen Frown .. denk dat het zoiets is al aids.. geen cure
Telfort Medewerker Cool

Sir Tycoon
Hey allemaal

Ik heb het ook wel eens een tijdje. Als je een keer geluk hebt en je pakt hem snel op is het een of ander callcenter met weer een mooi produkt wat ze je willen aansmeren.
Veel calcenters gebruiker automatisch bellen voor de agent en er worden verschillende nummers tegelijk gebeld. De eerste die oppakt gaan ze mee aan de gang en de andere worden weer verbroken. Er is dus zeker een verband met rustige weken of weekenden.

Groeten van
Sir Tycoon

Hans68
gewoon No Calling Party Number aan vinken in je modem en niemand met niet herkend nummer komt er meer doorheen.
En voor mensen die hun nummerherkenning uitzetten ,jammer dan , moet hem maar aanzetten.

Albert38
[Edit: onnodige quote verwijderd]

Dat is wel gemakkelijk gezegd, we hebben om bepaalde redenen een geheim nummer en heb daarom ook de nummerweergave uitgezet. Ben dus geen callcenter die mensen lastig valt. Had de problemen ook maar na de firmware update van de Zyxel heb ik er geen last meer van.
Gewijzigd door EdP op 18 februari 2009, 20:39

kaatje34
Infofilter aanzetten werkt dus wel als dit van die callcenters. Bij mij werkte het nl goed.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon gaat over, maar er is niemand', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Vermelding op de telefoon Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 2 19 januari 2015, 17:30
Laptop Wifi probleem op 802.11 b/g/n op 802.11 b/g gaat het goed WiFi 3 28 november 2011, 17:49
telefoon voor zoon Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 13 juni 2011, 20:44
niet bereikbaar telefoon Algemeen 9 01 juni 2011, 01:13
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:37:19
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv