obey-robots.txt
06 December 2016, 03:51
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

ISRA-punt herstellen

sandeman
na maanden een onstabiele internet / vastbellen verbinding te hebben gehad heb ik sinds vrijdag het volgende probleem:

nu is afgelopen vrijdag alles compleet uitgevallen, alleen powerlampje brandt nog. De eerstelijns vroeg mij om het Israpunt te controleren, na het verwijderen van de lasdop heb ik de stommiteit begaan om het eens netjes te gaan vastzetten. Het was allemaal vet en de isolatie hing overal los, ik dacht na het afknippen duidelijkheid te hebben wat nu wat was.

Helaas, ik zit nog met 8 vettige draden (4x aderpaar?) waarvan de kleur nauwelijks te onderscheiden is. Maar ik kan waarschijnlijk ook niets controleren omdat de lijn niets doorgeeft (op een andere router ook geen dsl-contact) Kan ik bv een analoog telefoontoestel gebruiken om de lijn te controleren of met een multimeter of iets dergelijks ?

Voor de duidelijkheid, ik had ook al een hele poos een instabiele lijn en sinds donderdag een dode lijn, voordat ik er aan begon.

KPN gebeld, die geven aan dat een bezoek van hen tot 300,- euro kan gaan kosten om het ISRA te herstellen

Met andere woorden HELP

EdP
Het lijkt me duidelijk dat vettigheid niet thuishoort in de KPN bedrading. Wat is hier aan de hand?

WiND1
Kijk eens naar deze link: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1114583

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ISRA-punt herstellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Graag advies over ISRA/varkenssnuit Storing 12 15 februari 2009, 19:06
advies hulp isra/punt Algemeen 5 19 juli 2008, 19:06
Twee tips om je LAN netwerk te herstellen. Helpdesk 1 16 oktober 2007, 14:47
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:34:25
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv