obey-robots.txt
07 December 2016, 13:24
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort 4MB + 20MB

Albert38
Amsterdam, 1 december 2008

Telfort introduceert nieuw 4 Mb internetabonnement
Voordelig aanbod voor de 'basic' internetgebruiker
Telfort komt vanaf 1 december met een nieuw goedkoop internetabonnement. Dit 'basic' 4 Mb abonnement biedt een snelle verbinding voor mensen die internet vooral gebruiken om websites te bezoeken, informatie te vinden, e-mail te versturen en om af en toe kleine bestanden te downloaden. Het nieuwe abonnement komt naast het bestaande 20 Mb abonnement, dat geschikt is voor mensen die altijd de snelste download snelheid willen hebben.
Volgens Directeur Marketing Telfort Internet, Ruud Groeliken, is er veel vraag naar een dergelijk 'basic' abonnement.
"We hebben onlangs onderzoek gedaan naar de gewenste internetsnelheid. Daaruit blijkt dat veel mensen niet weten wat de snelheid is van hun verbinding, maar ook dat ze de minimale snelheid voor bepaalde toepassingen steevast veel te hoog inschatten. Vooral mensen die internet alleen gebruiken om informatie te zoeken en te e-mailen, betalen dus doorgaans teveel voor capaciteit die ze nooit gebruiken. Het nieuwe 4 Mb aanbod volstaat voor deze groep. Wanneer mensen vaak grote bestanden downloaden en versturen, of met meerdere gebruikers tegelijk binnen een huishouden actief te zijn op internet raden wij het 20Mb abonnement aan", aldus Groeliken.

Met een maandprijs van 19,95 per maand (tijdens de introductie de eerste 6 maanden voor 14,95 per maand) is het nieuwe Telfort-abonnement een van de goedkoopste in de markt. De gebruiker krijgt bovendien een gratis basismodem in bruikleen en betaalt geen extra kosten voor het gebruik van een vaste lijn. Telfort verwacht dan ook een grote belangstelling voor het nieuwe abonnement. Daarnaast wordt ook het overstappen naar een andere internetprovider met ingang van januari 2009 een stuk eenvoudiger. De huidige overstapdrempels verdwijnen dan.

Sinds de lancering van Telfort Internet in 2007 heeft de prijsvechter al meer dan 100.000 klanten aangesloten. Meer dan de helft van deze nieuwe instroom bestaat uit starters, jongeren en voordeelzoekers die op zoek zijn naar een snelle verbinding voor een scherpe prijs met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De snelst groeiende internetprovider van de afgelopen 12 maanden wil zich nu ook gaan richten op een andere categorie voordeelzoekers: mensen die weliswaar dagelijks op internet zijn te vinden, maar niet of nauwelijks bestanden versturen en of ontvangen en die films gewoon op de televisie bekijken. Voor deze doelgroep voldoet een snelheid van 4 Mb uitstekend.

http://www.telfor...n/actueel/
Gewijzigd door Albert38 op 01 december 2008, 20:14

rle
Albert38 schreef:
Met een maandprijs van 19,95 per maand (tijdens de introductie de eerste 6 maanden voor 14,95 per maand) is het nieuwe Telfort-abonnement een van de goedkoopste in de markt.

http://www.telfor...n/actueel/

Mogen we hieruit concluderen dat de 20Mb variant stukken duurder gaat worden? Want deze versie kost nu ook Euro 19,95.

[edit]
http://internet.t...-20mb.html
Helaas klopt ditSad

We gaan nu meer betalen voor een lijn die vaker eruit ligt dan actief is.Shock
Gewijzigd door rle op 01 december 2008, 20:23

Albert38
De 20MB versie gaat 24,95 kosten!, kijk maar op www.telfort.nl

Noorderling02
Mijn minimale jaar contract loopt pas af in juni 2009. Kan ik door deze wijziging van Telfort nu eerder onder mijn contract uitkomen? Ik kom momenteel toch niet hoger uit dan 2,6 Mb download en 438 kbs upload.

PJWLignon
Wat betekent dit voor bestaande contracten? Geldt deze prijsverhoging alleen voor nieuwe abonnementen?

Patjuh
PJW Lignon schreef:
Wat betekent dit voor bestaande contracten? Geldt deze prijsverhoging alleen voor nieuwe abonnementen?

De prijsverhoging geldt alleen voor nieuwe abonnees, die voor 19,95 euro per maand nog wel een 4Mbit-abonnement kunnen krijgen.

Sir Tycoon
Telefoon optie erbij is ook in eens een stukkie duurder.
Gaat nu 9,95 extra kosten boven op de 19,95.

Das different koek. Hoop maar dat Patjuh gelijk heeft en dat dit alleen voor de nieuwe geld en Telfort de lopende contracten zo door laat lopen

Groeten van
Sir Tycoon

rle
Sir Tycoon schreef:

Volgens mij is dit altijd zo geweest?

ik ben er ook
rle schreef:
Sir Tycoon schreef:

Volgens mij is dit altijd zo geweest?

Ja voor een tot 20 mbit verbinding, nu heb je voor dat geld tot 4 mbit snelheid.Wink

Sir Tycoon
Jullie hebben gelijk, telefoon extra is altijd 9,95 op de internet abbo geweest. Was even in de beans.

Groeten van
Sir Tycoon

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort 4MB + 20MB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:25:35
| hilka8501:29:08
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv