obey-robots.txt
07 December 2016, 13:25
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Brakke snelheid en wegvallen van de lijn

pazuzu
Ik heb al ruim een jaar Telfort Inter + bellen i.c.m. de Zyxel 2602-HW Regelmatig komt het voor dat de verbinding weg valt.
Bij mijn vorige ADSL provider had ik dat nooit dus het ligt niet aan mijn bekabeling.Shock
Tevens wil ik melden dat mijn max. snelheid 7MB is i.p.v. de 20MB. Nu is de hemelsbrede afstand naar de PTT centrale 400mtr. Waarom is die meuk zo traag & waarom klapt die lijn telkens in elkaar? Is het misschien de oude tel.centrale of de brakke koperdraad verbinding van m'n huis naar de centrale?
Wie heeft er nog meer problemen met trage en wegvallende verbindingen. De helpdesk is ook troep. Ze lezen het van 'n briefie op.
Dikwijls staat de ADSL led weer rood en middels de reset knop en het opnieuw activeren van m'n Voice over IP gaat de boel weer draaien.

balletjei
Frown ik ben het helemaal met je eens als je internet het normaal altijd super doet is het vreemd dat na een groootte storing waarbij DHCP server en een switch kaduk zijn het op een aan de pc en gebruiker ligt.
sterker nog zelfs met een telefoon modem kan ik nog inlogen bij de bank maar dat kan ik nu zelfs nog niet.
met 670Kb down 62 upKb is dat toch belachelijk. en dan zegt zo'n suffe helpdesk medewerker dat ik in de firewal poor 80 open moet zetten terwijl ik ZONDER FIREWAL of virus scanner gewerk OOK GOED PERSONEEL IS SCHIJNBAAR MOEILIJK TE KRIJGEN en het managment zuigt helemaal verschrikkelijk om die stumpers op die manier te instrueren.Sad. Ik hoop dat die eikels bij telfort zich dit persoonlijk aantrekken om zich nu een te profileren als een topper en niet als een lafhartige loser

mvg

balletje...i

pazuzu
Alles goef en wel maare het blijft frustrerend en eis zo langzamerhand na al die telefoontjes en mail ia een keer een duidelijk antwoord van war ik sta als klant in Montfoort
Ik hoor hele goeie dingen over Telfort van vrienden etc.
Maar deze gasten wonen ik een grote stad of zijn aangesloten op een nieuwe recente centrale of zo
Maar ik schiet daar geen FUCK mee op.
Al met al eis ik dus een duidelijke aanwijzing over waaeom nou steeds die klote verbinding wegvalt en de TRAAGheid
Ik krijg steeds 'n 0Sad antwoord.
Ik zie dat ik niet de enige ben Telfort Angry doe wat aan je imago

Noorderling02
Tip: stuur een klacht naar kassaklachten@kpn.com

Xander75
Bij mij is alles van daag weer KLOTE. Iets over 20.00 kwam ik thuis en deed een poging om te internetten. In een periode van 30 minuten is 14 keer(!) de verbinding weggevallen. Hierna heb ik visite gekregen en wil nog even wat internetten... maar ja, nu heb ik al in een tijdsbestek van 20 minuten 9 wegvallers gehad.
Ik heb het nu he-le-maal gehad met Telfort en zal morgen nog 1x de helpdesk bellen voor tekst en uitleg. Maandag zal ik direct mijn abo opzeggen.

p.s. tijdens het typen van dit stukje is de verbinding ook al 2x weggevallen.

Atsiekratsie
same shit hierzo! Ik werk thuis (AT&T VPN) en mijn verbinding staat soms wel een half uur achter elkaar te klapperen! Hiervoor had ik XS4ALL en nergens geen probleem mee! Ook haalde ik toen 19Mbit, nu komt ie niet verder dan 16Mbit!

Nu heb ik ergens gelezen dat de ZuXEL modems redelijk gevoelig zijn, vandaar heb ik gister een SpeedTouch 546i (v6) gekocht , aangesloten en ingesteld (Dankzij dit forum :-)) Ik hoop dat de lijn nu weer stabiel blijft… (So far so good)

Ik wil nu alleen weer opnieuw mijn snelheid ingesteld hebben. Als je de modem voor het eerst aansluit gaat hij kijken op welke snelheid hij stabiel is, kan ik dit proces ook opnieuw starten dat iemand weet?

Spookloper
ik heb ook sinds de laatste week erg last van een instabiele lijn.(Uitgeest)
precies 1 jaar geleden ( 9 jan 2008)was ik heel blij dat ik dit resultaat had:
220278372
waarbij het modem intrainde op 19799 kbps / 1031 kbps

nu een jaar later traint het modem in op 1300 / 1000 en haal ik dus dit:
388975092
ik heb dus ineens een verval van 6mb en een instabiele lijn die steeds wegvalt en webpagina's die niet geheel openen Sad

Ik maak geen gebruik van de zyxel modem, deze heb ik na een paar dagen meteen vervangen. verder is er niets qua bekabeling veranderd.
mijn attenuation downstream is 19Db

iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Albert38
Heb daar geen last van, Kijk maar naar deze 2 metingen.

216444842

388448314

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Brakke snelheid en wegvallen van de lijn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
jaren bedonderd met snelheid Snelheid 2 19 juni 2016, 08:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
Vaste nr via ADSL lijn doorschakelen lukt niet? Algemeen 1 21 februari 2014, 14:41
T4 abonnement, minder snelheid voor je geld Algemeen 15 13 mei 2013, 01:56
Internet snelheid neemt af... hard retrain? Hardware instellingen 1 21 oktober 2012, 15:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:26:11
| hilka8501:29:44
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv