obey-robots.txt
03 December 2016, 01:19
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

verbinding valt weg komt naar 2 minuten weer terug

erik1972
hallo

sinds een anderhalve week valt mijn internet verbinding even weg en naar 2 minuten dan pakt hij hem wel weer op
heb 2 pc 1 draadloos en 1 op de kabel aangesloten op de modem.
het vreemde is dat allebei de pc het hebben dus.
dit euvel gebeurd op een avond wel 5 of 6 keer.

iemand misschien een idee.

bij telfort hebben ze altijd wel een ander andwoord voor me.

gr e.r

PJWLignon
Erik,

Kun je beschrijven wat er precies gebeurt?

Wat is je OS, wat zie je in de event log, wat zie je in de router etc....?

dolphs
ik heb precies hetzelfde ervaren: wat is er loos sinds een dag of 10 het werkte tot pak m beet twee weken geleden prima en ineens korte onderbrekingen vooral na 16.00 ... Ik probeer mijn fritz7270 erop te zetten maar ik heb al problemen met het zyxel modem dus ik waag me daar helemaal nog niet aan omdat het zo onstabiel is als het maar zijn kan Sad

PJWLignon
Kun je laten zien wat er dan te zien is?

erik1972
dolphs

heb jij er verder al wat aangedaan hoe dit verder nu want wordt er ook een beetje moe van heb de modem al 2x gereset en sinds vanmorgen moest ik de kabel vanuit de muur (telefoon) naar de modem vervangen want het kan daar misschien aanligen.

dolphs
erik1972 schreef:
dolphs

heb jij er verder al wat aangedaan hoe dit verder nu want wordt er ook een beetje moe van heb de modem al 2x gereset en sinds vanmorgen moest ik de kabel vanuit de muur (telefoon) naar de modem vervangen want het kan daar misschien aanligen.

we kunnen massaal voor 1 december opzeggen omdat dan de algemene voorwaarden veranderen ( zie email telfort ) maar dat is voor de meesten geen optie dat weet ik ook wel. Ik weet dat op hun lijstje staat dat de kabel niet meer dan 1 meter mag zijn van adsl punt naar modem ( varkenssnuit noemen ze dat zo mooi ) maar dat is allemaal bull shit er is daar aan de andere kant wat aan de hand maar het wordt angstvallig stil gehouden, ook zou er een nieuwe firmware voor het zyxel modem moeten zijn ( welke elders op het board is te vinden ) maar hij wil niet eens flashen in mijn modem Grin. Helpdesk massaal mailen met zn allen wellicht dat er dan een lampje gaat branden Sad

erik1972
dus als ik begrijp van jou is dat jouw verbinding ook regel matig wegvalt en na 2 tot 4 minuten weer online bent, ik zit zo met 2 pc eentje is bedraad en die ander is draadloos en soms valt de een weg en soms weer de andere pc
die draad is niet langer dan 1 meter bij mij ik denk dat het modem misschien niet goed is.
en is het mogelijk om dus voor die tijd nog op tezeggen dan

Noorderling02
Tip: stuur een klacht naar kassaklachten@kpn.com

edouard
@ erik1972... is jou probleem al opgelost?
Hier valt de verbinding ook weg na 30 seconden en is dat een minuut of 2 weg..

groeten edouard.

Niels76
ik heb hier ook regelmatig last van. Soms is er een tijd niks aan de hand en soms valt een verbinding de hele dag constant weg:

- 30 seconden verbinding
- verbinding valt weg, modem gaat opnieuw contact maken
- 30 seconden verbinding
- etc.

Ik heb nog geen oplossing gevonden

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding valt weg komt naar 2 minuten weer terug', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
VPN verbinding Hardware instellingen 17 21 januari 2016, 19:35
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Wifi werkt niet naar tv WiFi 2 07 februari 2014, 23:28
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:09:52
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv