obey-robots.txt
04 December 2016, 09:10
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Zelfs wijzigen van abonnement veel problemen

baalvantelfort
Ik had een Tiscali-ADSLabonnement. Tiscali is overgenomen door Telfort, maar mijn Tiscali-abonnement kende een datalimiet. De abonnementen van Telfort niet. Uiteindelijk er voor gekozen een Telfort 20mb-abonnement af te sluiten.
Per e-mail bevestiging en contract ontvangen. Ik zou bericht krijgen wanneer het abonnement zou worden omgezet. Niet dus. Ineens had ik geen internetverbinding meer. Ik had het nieuwe modem nog niet eens ontvangen! Dit heeft bijna 3 dagen geduurd! Veelvuldig met de helpdesk gebeld, maar die konden niets doen (mutatie op een andere datum zetten of vervangend mobiel internet bieden). Heel vervelend, veel telefoonkosten en onbereikbaar. Ik begrijp dat ik op de dag van omzetting geen internetverbinding heb, maar dit had zoals afgesproken tevoren moeten worden aangekondigd zodat ik er rekening mee had kunnen houden. Bovendien vind ik 3 dagen onbereikbaar voor een omzetting wel erg lang.
Een klacht per fax naar het hoofdkantoor gestuurd. Daar kreeg ik weken (!) later antwoord op per e-mail. Wel excuus voor de late beantwoording, geen excuus voor de gang van zaken. Waardeloos. Het modem ontving ik overigens pas anderhalve week later.

En het gaat nog verder... Onlangs ontving ik mijn eerste rekening waarop kosten staan vermeld voor 'e-mail antivirus'. Deze service was bij Tiscali gratis maar bij Telfort moet daarvoor worden betaald. Vandaar dat ik bij de aanvraag van het nieuwe Telfort abonnement bewust NIET gekozen heb voor dit aanvullende product. Direct een e-mail gestuurd, maar die lezen ze nooit bij Telfort. Dus wordt gewoon het bedrag geincasseerd. Uiteraard direct laten storneren. Toen kreeg ik een herinneringsbrief waarin stond dat de brief ook per e-mail was gestuurd. Ook dit is weer niet gebeurd, blijkbaar werkt er nogal wat langs elkaar heen binnen Telfort en vergeten ze telkens e-mails te sturen.
De klantenservice hield bij hoog en bij laag vol dat ik wel 'e-mail anti-virus' had afgesloten. Ze konden het abonnement wel stopzetten. Maar de onterecht geincasseerde bedragen terugboeken? Nee, dat kan niet want er staat in het systeem dat ik toch echt dat product heb aangevraagd.

Volgens de klantenservice moet ik zelf met bewijzen komen dat dat niet zo is en die per post aan hen sturen. Dit is echt de omgekeerde wereld! Als bewijs heb ik uiteraard de overeenkomst en bovendien nog een mail van Telfort waarin ze mij vragen of ik bij mijn internetabonnement extra een e-mail anti-virus wil afsluiten (gedateerd na oplevering nieuw abonnement). Mijn klacht, met bewijzen is aangetekend verzonden. Ben benieuwd of er nu wel een inhoudelijk reactie komt.

Helaas zit ik nu met een nieuw contract weer een jaar aan Telfort vast, maar volgend jaar stap ik zeker over naar een andere provider. Dat wordt nog wel even uitzoeken welke provider, namelijk graag een die de zaken beter voor elkaar heeft en wel service biedt!
Gewijzigd door baalvantelfort op 25 november 2008, 10:50

SimOnly
Misschien heb je hier wat aan? http://forms.cons...ctid=11254

SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

EdP
Het is in dit land nog altijd zo dat de leverancier moet kunnen aantonen dat je zelf een product of dienst besteld hebt. Kunnen ze dat niet, dan is het pech voor de leverancier en mogen ze dit dus niet in rekening brengen. Als je er met Telfort niet uitkomt, kun je (zie Algemene Voorwaarden) een geschil aanmelden bij de Geschillencommissie (dit kost geld). Je kunt evt. ook een berichtje wagen aan kassaklachten@kpn.com.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zelfs wijzigen van abonnement veel problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met alles in 1. Service? Not! Klacht over Telfort 1 04 oktober 2013, 14:54
T4 abonnement, minder snelheid voor je geld Algemeen 15 13 mei 2013, 01:56
Wil je verzekerd zijn van ellende, frustratie en stress, neem een Telfort abonnement Algemeen 1 03 mei 2013, 14:34
Problemen met Hosting2go Algemeen 8 14 augustus 2012, 21:54
Wijzigen abo en kosten VOIP Algemeen 7 21 februari 2012, 14:42
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:07:32
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv