obey-robots.txt
06 December 2016, 03:54
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

als je alles gehad hebt................

jakkemeiner
Na : geen internet, geen telefoon, of allebei niet werkend nu weer eens iets nieuws.

Telfort blijft je verrassen: als ik bel hoort de ander mij wel maar ik hem niet; als iemand jou belt hoort ie mij wel maar ik hem niet.

@#$%$#?@?/*&@$ ik wil gewoon bellen; is dat nou zo moeilijk; ik betaal en Telfort levertShock

EdP
Heel eenvoudig: jij belt iemand, die kan jou verstaan en belt jou terug met een antwoord, als die uitgesproken is bel jij weer terug en zo verder enzovoorts Grin

Geintje natuurlijk. Kunnen we even bij het begin beginnen? Zet je modem terug in de "fabrieksinstellingen" met de harde reset-knop en probeer dan zonder pc's of routers aangesloten nog eens. Lukt dat wel?

jakkemeiner
Bedankt voor 't meedenken; maar ik ben even bij de buren geweest om te checken of het niet aan mijn telefoon ligt: zij hebben hetzelfde probleem dus ik denk dat er iets anders aan de hand is; maar ik ga zo toch even resetten; en dan ff slapen; tot morgen.

jakkemeiner
Vanacht voor het slapen gaan nog even het modem uit/aangezet; vanmorgen werkt het weer zoals het hoort, maar of mijn actie daar iets mee te maken heeftSmile

Richard
Het zou kunnen. Ik weet nog van het Orange gebruikersforum alhier, dat er gebruikers waren (misschien zelfs nog zijn?) die dagelijks de livebox toch 1x herstart moesten hebben zodat de werking goed bleef.

Je weet dus maar nooit.
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'als je alles gehad hebt................', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met alles in 1. Service? Not! Klacht over Telfort 1 04 oktober 2013, 14:54
Snelheid waar je recht op hebt? Niet bij Telfort. Snelheid 10 13 augustus 2011, 14:40
Wie heeft er teveel dataverkeer gehad bij Telfort? Gebruikers ervaringen 2 24 november 2010, 00:12
alles op open voor online gamen Eigen netwerk achter het Telfort modem 24 02 december 2009, 01:01
Lage snelheid, Telfort vindt alles prima. Snelheid 18 21 februari 2009, 00:01
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:37:50
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv