obey-robots.txt
02 December 2016, 23:15
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je ervaringen kwijt over je eigen telefoonnetwerk. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale, asterix, etc
 Onderwerp afdrukken

Voorzichtigheid geboden m.b.t. Optibel

hondengek
De Optibellers onder ons hebben het naar alle waarschijnlijkheid ook ondervonden: het telefonieplatform lag er in het afgelopen weekeinde weer eens uit en wel vanaf ca. 21.00 uur zaterdagavond tot 19.00 uur zondagavond.

InterNLnet gaf op mijn vraag naar de reden van de frequente storingen ridderlijk toe dat hun leverancier (Telio in Noorwegen) met immense technische problemen kampt.
Er zou weliswaar koortsachtig aan een effectieve oplossing gewerkt worden maar heb ik dat soort uitspraken al niet eens eerder gehoord..?

Voor diegenen die momenteel een overstap naar O. overwegen is dus op zijn minst de nodige voorzichtigheid geboden!
Wat was ik overigens blij vorige week een prepaid account bij Budgetphone geopend te hebben en dat voor een luttel tientje!

rle
Waarschijnlijk was deze storing dan lokaal, want ik heb telefoontje ontvangen in betreffende periode.
(043 reeks)

Roger
Gewijzigd door rle op 18 november 2008, 15:49

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voorzichtigheid geboden m.b.t. Optibel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Optibel, waardig alternatief voor Vastbellen? dacht het niet...! Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 2 17 december 2008, 23:55
Telfort ADSL & Optibel Algemeen 13 27 november 2008, 08:29
Is Optibel alternatief voor VastBellen..? Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 29 08 november 2008, 23:02
Af en toe geen geluid bij gebeld worden (Optibel) Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 15 03 november 2008, 12:37
Eerste ervaringen met OPTIBEL ter vervanging van Telfort-Voip Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 0 04 juni 2008, 22:00
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly< 5 mins
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv