obey-robots.txt
03 December 2016, 01:17
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

8MB bij 20MB abonnement. Antwoord van Telfort klantenservice

fortisimo
Voor degenen die uren kwijt zijn aan het proberen een hogere dan 8MB snelheid te halen bij hun 20MB abonnement.

Dit is het antwoord dat ik gisteren van Telfort ontving:
----------
Hartelijk dank voor uw webformulier van 10-11-2008 met ticketnummer xxxxxxxxx. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Wij zijn dit nagegaan en het is inderdaad zo dat de maximale stabiele snelheid bij uw verbinding 8Mb is.

Samen met de KPN (zij beheren het netwerk) bekijken wij de kwaliteit van de lijn en kijken ook of deze de 20Mb snelheid aankan.
In uw geval zou dit zorgen voor een instabiele verbinding, waarbij het adsl signaal regelmatig zou wegvallen.
Wij kiezen dan voor een lagere snelheid (8MCool die wel stabiel is.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
xxxxxxxxxxxxxx
 
oretet
Nou welkom bij de club Smile

Ik heb ook sinds mei nog geen stabiele verbinding gehad. Begon met 14Mb naar 12Mb - 10- 8Mb en nog altijd niet stabiel.....wat is de volgende stap??


Op zich frapant aangezien ik 2 jaar lang Tweakdsl heb gehad 14Mb/1Mb en altijd die 14Mb heb gehaald en nooit zonder internet heb gezeten....

Maar wilde natuurlijk goeiekoper......Frown

Maar ik zit voorlopig al sinds 16 okt helemaal zonder internet.

Heb ze nu ook aangetekend op in gebreke gesteld en aangegeven mijn contact direct te willen ontbinden (tip EdP).

Sterkte!
 
cojotie
Wat ik zou willen weten van jullie : wat is de afstand tot de telefooncentrale, hiermee kan ik ook kijken of ik een "geknepen" lijn zou kunnen hebben?.
 
EdP
Daarvoor kijk je in het modem bij Maintenance > Diagnostic > DSL Line > DSL Line Status. Het getal achter attenuation downstream delen door 13,8 en dat is (bij benadering) de afstand tot de centrale.
 
EdP
Dennis156 schreef:
heb mijn laaste afschrijven laten terugboeken .daar zal ik wel snel reactie op krijgen denk ik


Nou, ik denk dat je hoogstens éénmalig reactie van Telfort zult krijgen (maar dan niet van de Helpdesk), de reacties die daarna zullen volgen komen van een ander bedrijf. Iets met "Incasso" in de bedrijfsnaam....
 
Enschede
Dat incasso nog wat dat gaat komen, en vrij snel ook.
Verder gaan ze je afsluiten en brengen die afsluitkosten ook nog eens in rekening.
Voor diegenen die wel stabiele internet hebben maar niet al te snel weet ik niet of je wel in je recht staat, immers je abonnement is TOT 20 mb.
Voor allen die niks hebben of slecht werkend, stel ze aangetekend in gebreke, leg je probleem (gratis) voor aan de Consuwijzer.
Volg hun advies op.
Overigens kan het beantwoorden van een klacht per mail van Telfort ruim een maand op zich laten wachten.
 
EdP
Dennis156, hierbij vraag ik je hopelijk voor de laatste keer niet onnodig die QUOTE knop te gebruiken, het wordt zo een onleesbaar rommeltje. Er is onderaan de pagina een Snelantwoord vak en er is ook een POST REPLY knop. Gebruik ze.
 
Hans68
wat gaat er mis met de telefoonlijn ? , ben wel benieuwd.
 
Dennis156
kan niet gebeld worden ..helpdesk ook geprobeerd .zit in de lijn cq centrale ..modem is goed (nog)
maar dat zijn bepaalde centrales die het niet goed ..ik zit op 1 van die
 
Dennis156
das mischien wel fout ..is de eerste keer in 36 jaar dat ik het doe , maar ik kom geen stap verder zit al over de 50euro alleen aan helpdesk in 3 maanden (incl die 2.5 uur vandaag)ze kunnen me allemaal niet helpen de mensen proberen het wel ..maar de personen die er over gaan (managers)krijg ik er maar niet aan .telefoon is ten einde (opgezegd)die gaat naar ziggo (all-in-one kwam ik ook vanaf ) en dan maar surfen (als ik niks meer hoor van de brief ) voor een dual wan router 2 x8000 ...
kost me wel 20 eurootjes meer , maar ben wel af van dat bellen met de helpdesk ,krijg tenminste weer goede telefoon .
de update zit erop maar ben nu het vertrouwen helemaal kwijt, telfort kan niks goed meer doen ...
(p.s via mail een probleem doorsturen NIET DOEN , daar krijg je als je geluk hebt een antwoord op , wordt verder na dat mail niks meer ondernomen)
succes allemaal met telfort ik ben er klaar mee
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '8MB bij 20MB abonnement. Antwoord van Telfort klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:08:06
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv