obey-robots.txt
08 December 2016, 08:51
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Abel -> Telfort

Leendert
Hallo iedereen.

IK heb de pech dat ik bij abel zat en over zou gaan naar telfort.
Heb 1 jaar lang een goede I-net verbinding gehad tot abel falliet ging en telfort het over nam.

Kreeg eind sept. 2008 een brief van telfort dat zei alles van telfort over gingen nemen en ik mee kon naar telfort.
Kreeg op 30 sept telefoon van telfort medewerker als ik over wou naar telfort heb toen gezegt ja heb geen andere keus.
Moest al mijn gegevens opgeven en alles zou goed komen

Kreeg op 2 okt een brief met mijn gegeven i-net + bellen
Ik zou ook mijn oude tel. behouden en dat nr was ook in de gegevens lijst vermeld.
De oplevering zal binnen 5 a 6 week geregeld zijn.

Kreeg ik vandaag een brief van telfort met de melding dat ik geen I-net kan krijgen op mijn telefoon lijn met nr.
550-0213294 terwijl mijn nr, 050-78????? is. En dat ik maar kontact op moest nemen met de netwerkbeheerder (KPN).
Alles was geregeld door Abel voor heen en Telfort zal alles over nemen.
Ik vandaag gelijk maar gebeld met telfort kreeg tehoren dat ik geweigerd was in het systeem en reden onbekent.
En dat er problemen zijn met het overzetten van Abel naar telfort.
(Maar heb sinds 30 sept al een ip nr van telfort)

Moest alles maar weer opnieuw gaan aanvragen.
Ik aan geven dat ze een fout hebben gemaakt met telefoon nr.
Maar kreeg alleen maar het antwoord kan ik hier niet zien in systeem en ik moest me maar gaan aanmelden als nieuwe klant.

Als ik het goed heb kan ik niet opnieuw aanvragen want mijn lijn is ingebruik. (Reeds via telfort)
Heb nu nog I-Net en Bellen via Telfort afwachten wanneer het signaal weg valt.
En dan maar eens kijken wat ik ga doen. En bij welke provider

Voor mij is dit gelijk een slechte ervaring met telfort en een dure helpdesk

Hoop dat Andere oud Abel klanten beter af zijn.

Gr. Leo

EdP
Klinkt alsof er goed gekrommuniceerd is tussen Telfort en Abel. Het lijkt me een heel raar advies van de zgn. helpdeskmedewerker. Ieder levend wezen in Nederland begrijpt dat 550-0213294 geen telefoonnummer is.

Misschien dan een briefje beter begrepen wordt?

Leendert
Heb gevraagt naar Rob de Beer in het tel gesprek.
Maar kreeg gelijk te horen ik verbreek de verbinding van dit gesprek.

Dus men weet wie rob is en ikke ook.

Dir. Klantenservice

Ik wacht gewoon af wanneer i-net weg is en zie dan wel weer met wie ik in zee ga.

Krijg het nu nog via Abel(Telford)

Gr. Leo

DRAADLOOS
Ook ik kom bij Abel vandaan. Volgens sommige Telfort gebruikers moest ik blij zijn met de overname door Telfort. Dat ben ik dus zeker niet. Mijn telefoon heeft nog geen minuut goed gewerkt. Ik kan nog steeds niet naar buiten bellen, maar andersom kan wel. Ik bel ze niet meer, want daar doen ze toch niets mee. Mailen doe ik ook niet meer, want daar reageren ze meestal niet op. Als ze reageren krijg ik een ontvangstbevestiging en de opmerking dat er naar gekeken word. Ik stop nu met betalen van mijn telefoonkosten en hoop, dat ze nu een keer wakker worden. Bij zo'n grote organisatie kan het soms fout gaan. Daar heb ik alle begrip voor. Maar wat je beloofd moet je doen. Van mij verwachten ze ook dat ik netjes op tijd betaal. Nog meer oud Abel klanten met problemen???????????????

DRAADLOOS
Vandaag is er een wonder geschiedt. Jawel hoor.............ik kan weer bellen. Nou hopen, dat dit blijft en ik de komende jaren met plezier gebruik kan maken van de Telfort diensten.

Leendert
Hoop ook voor je draadloos dat alles goed bij je blijft werken. En wens je veel internet en bel plezier.

Gr. Leo

callieman
Mijn schoonouders zitten in hetzelfde schuitje.

Ook zij zijn door de Abel perikelen in het Telfort schuitje terecht gekomen.

Ik als schoonzoon en doorgewinterde IT'er heb nu sinds 2 dagen maar even de touwtjes in handen genomen.

Nou Nou Nou!!!
Wat een bende. Bij Telfort lijkt het wel of ze nog nooit van Abel gehoord hebben. Los van dat je nooit een leidinggevende te spreken krijgt is de communicatie binnen het bedrijf al helemaal belabberd. Het toppunt is als je uiteindelijk goed geholpen wordt, dat blijkt dat je met dezelfde afdeling aan de lijn zit waar je een aantal uren geleden begonnen bent!!!!
Uiteindelijk denk ik goed geholpen te zijn en wordt alles overgezet naar Telfort.

Het volgende nummer heeft mij kunnen helpen 020-2005500.
Vraag hier maar naar Ian Gordon. Deze medewerker heeft mij ook geholpen. Ian die tegenover hem zit zal je alleen weer doorsturen naar andere afdelingen binnen Telfort.

Nu nog een aantal dagen wachten op de aansluiting.

Mijn schoonouders en de rest van de oud-Abel klanten veel succes toegewenst,

Pascal

DRAADLOOS
Op 30 oktober melde ik een wonder : ik kon weer bellen.

Ik moet toegeven, dat dit een beetje overdreven was.
Telefonie ligt er nu weer uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zucht.Sad

Leendert
Even een update.
Het is reeds al weer 19-nov-2008

Nog steeds niks niks gehoord en ook nog steeds niks gezien en gemerkt.

Kan alleen maar zeggen het is een suc6 de overname.

Zoals het nu nog werkt ben ik heel tevreden.
Heb alles wat ik nodig heb.

Gr. Leo

Timelord
Om je post even volledig te maken: Rob de Beer, directeur Customer Operations Telfort.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abel -> Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:28:44
| hilka8508:40:10
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv