obey-robots.txt
02 December 2016, 23:17
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

192.168.1.254 Pagina kan niet worden weergeven.

jv93
Ik kan niet meer op mijn router-pagina komen. Ik heb misschien per ongeluk iets ingesteld waardoor het nu niet meer werkt, maar toch wil ik het graag oplossen.
- Ik heb Internet Explorer én Mozilla Firefox geprobeerd.
- Remote Acces werkt ook niet.
- 127.0.0.1 Pagina kan niet worden weergeven.

Eerder heeft het wel gewerkt, maar sinds een maand of twee niet meer. Nu ik een MapleStory server aan het maken ben, moet ik port forwarding gebruiken om mijn server open te stellen voor gebruikers van buitenaf, maar dit kan natuurlijk niet als ik niet op de router-pagina kan komen.

Als je denkt dat je meer informatie nodig hebt om het op te lossen: vraag maar raak.
Jasper,Frown

Patjuh
Wat is je standaard gateway?

Start > Uitvoeren > typ: cmd > ipconfig

Ga in je browser naar het ip adres van de standaard gateway en als het goed is moet het dan werken.

EdP
Laat me raden: je hebt ALLE poorten doorgezet naar die server?

jv93
Patjuh schreef:
Wat is je standaard gateway?

Start > Uitvoeren > typ: cmd > ipconfig

Ga in je browser naar het ip adres van de standaard gateway en als het goed is moet het dan werken.

Heb ik al geprobeerd, ik heb namelijk best verstand van dit soort zaken, maar nu kom ik er écht niet uit.

EdP schreef:
Laat me raden: je hebt ALLE poorten doorgezet naar die server?

Naar welke server? 127.0.0.1? En áls dit het geval zou zijn: Zou jij dan weten hoe ik het op moet lossen? Even ter duidelijkheid, het resetknopje op de router heb ik al geprobeerd maar er gebeurt niks als ik dit indruk.
Gewijzigd door jv93 op 24 oktober 2008, 21:47

EdP
Heb je 127.0.0.1 gebruikt als "default server"? Nee dan gaat het zeker niet werken.
Kun je in woorden of met een plaatje omschrijven hoe je netwerk in elkaar zit, met IP adressen erbij, en welk IP + welke poorten die server zou moeten hebben?

jv93
EdP schreef:
Heb je 127.0.0.1 gebruikt als "default server"? Nee dan gaat het zeker niet werken.
Kun je in woorden of met een plaatje omschrijven hoe je netwerk in elkaar zit, met IP adressen erbij, en welk IP + welke poorten die server zou moeten hebben?

Er zijn 3 computers aangesloten op mijn LAN-netwerk. Ik heb als default server 192.168.1.33. De andere twee computers in mijn netwerk hebben ook 192.168.1.##. Open poorten... Voor torrent, gaming, website hosting, server hosting, echt van alles. Ik wil eigenlijk mijn router weer in de fabrieksinstellingen, maar dit kan dus niet als ik niet op de routerpage kan komen.
Jasper

EdP
Fabrieksreset:

Hoe reset ik mijn modem naar fabrieksinstellingen?

U kunt uw modem resetten door het resetknopje achter op het modem ongeveer 20 seconden ingedrukt te houden.

Geef het modem vervolgens een paar minuten de tijd om op te starten.

Let op! Als u het modem reset dan worden ook de instellingen voor Vast bellen verwijderd. Vergeet dus niet om deze instellingen na de reset weer goed te zetten!

Bron: Online technische hulp

jv93
Jasper schreef:
EdP schreef:

Er zijn 3 computers aangesloten op mijn LAN-netwerk. Ik heb als default server 192.168.1.33. De andere twee computers in mijn netwerk hebben ook 192.168.1.##. Open poorten... Voor torrent, gaming, website hosting, server hosting, echt van alles. Ik wil eigenlijk mijn router weer in de fabrieksinstellingen, maar dit kan dus niet als ik niet op de routerpage kan komen.
Jasper

Dankje, ik kan weer op mijn router. Nu nog zien hoe het port forwarding werkt, want ik heb alle poorten open gezet die ik nodig heb en toch doet mijn site het niet: http://195.240.211.25:8000/, http://195.240.211.25:8080/, http://195.240.211.25:80/.

EdP
Er zijn 2 verschillende dingen die correct moeten worden ingesteld voor een goede portforwarding, n.l. firewall en NAT. Verder moet het zo zijn dat evt. Remote MGMT niet ook op een van die poorten actief is.
Default serrver kun je denk ik maar beter 0.0.0.0 laten, daarmee maak je n.l. een DMZ.

jv93
EdP schreef:
Er zijn 2 verschillende dingen die correct moeten worden ingesteld voor een goede portforwarding, n.l. firewall en NAT. Verder moet het zo zijn dat evt. Remote MGMT niet ook op een van die poorten actief is.
Default serrver kun je denk ik maar beter 0.0.0.0 laten, daarmee maak je n.l. een DMZ.

http://telfort.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=22&thread_id=710
Gewijzigd door jv93 op 25 oktober 2008, 14:48

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '192.168.1.254 Pagina kan niet worden weergeven.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:07:58
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv