obey-robots.txt
07 December 2016, 13:30
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Geen internetsignaal en geen telefoon.

Dazzle38
Ik heb sinds 22 september 2008 geen signaal voor internet en telefoon. Na talrijke meldingen bij de helpdesk, zonder oplossing brieeen aangetekend naar Telfort verstuurd om het probleem op te lossen of het contract te ontbinden. Kreeg een brief terug dat ik pas op 19 juni 2009 het contract kan opzeggen, maar ondanks geen verbinding i wel de maandelijkse kosten moet betalen ( kennelijk zijn ze bij Telfort de weg kwijt door de geldcrisis). Heeft iemand een soortgelijk probleem met Telfort gehad en hoe is dit opgelost?

Graag hoor ik hoe te handelen.

EdP
De brief die je ontvangen hebt is onjuist. Je hebt wel degelijk het recht een contract te ontbinden nadat je Telfort ingebreke hebt gesteld. Dat heb je al gedaan middels de aangetekende brief, ik ga er van uit dat je in die brief een redelike deadline (10 werkdagen) hebt gesteld en dat bij overschrijding daarvan het contract als ontbonden beschouwd dient te worden (dit is een formele ingebrekestelling).

Als je dat inderdaad hebt geschreven, dan kun je na de deadline het contract als ontbonden beschouwen en ben je dus ook niet meer verplicht om te blijven betalen voor niet geleverde diensten.

In de AV eigent Telfort zich wel het recht toe om 2 maanden z'n best te doen de verbinding weer werkend te krijgen. Ook is evt. "in individuele gevallen" een restitutie mogelijk.

Toch bestaat er een kans dat het een doodgewone oplossing heeft, bijv. een defect modem of een kabelbreuk o.i.d.

Dazzle38
Beste Edp,

Hartelijk dank voor jouw antwoord op mijn posting. Ik heb Telfort tot tweemaal toe via een aangetekende brief in gebreke gesteld voor het niet leveren van signaal. Vandaag is het precies een maand geleden dat ik geen internet signaal noch telefoon heb. Ik heb wel een brief terug ontvangen dat ik pas juni 2009 het contract kan opzeggen. Heb daarna weer een brief aangetekend gestuurd dat ik daarmee niet acoord ga. Het probleem is dat Telfort mijn telefoonlijn niet vrijgeeft voor een andere provider. Ik heb mij altijd nog heel netjes gehouden wat Telfort betreft, maar kennelijk helpt dat niet.. Ik sta graag open voor suggesties.

Bij voorbaat dank..

P.S. Ik heb de de helpdesk ook gevraagd of het niet aan het modem ligt, maar daar wisten ze mij te vertellen dat , dat het niet is..

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internetsignaal en geen telefoon.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen TV signaal Algemeen 1 15 oktober 2016, 19:56
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Vermelding op de telefoon Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 2 19 januari 2015, 17:30
Geen wan ipadres Storing 1 04 oktober 2013, 22:26
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:31:29
| hilka8501:35:02
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv