obey-robots.txt
08 December 2016, 08:52
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort Vast Bellen onbereikbaar voor Ziggo abonnees

Jamba
Ja,ik kan onbeperkt bellen,echter
mijn bereikbaarheid is beperkt tot -zover ik weet-
alle aansluitingen behalve die van ZiggoFrown

Weet iemand hier misschien iets meer van?
Op het net heb ik er nog niets over gevonden.

Groetjes,

bcool
Mijn maat had dat eens bij het toenmalige @Home (nu Ziggo) Hij had zijn nummer geporteerd van @Home naar Alice en daarna bleek dat @Home abonnees hem vervolgens niet meer konden bellen. Dat lag niet aan Alice maar aan @Home. Zij hadden het nummer niet uit hun database gehaald en die stond bij hun dus op inactief. Zodra een @Home abonnee dan probeerde te bellen naar dat nummer kreeg hij/zij een niet bestaand nummer- toon te horen. Misschien is hier hetzelfde aan de hand? In dat geval klantenservice Ziggo bellen.
Gewijzigd door bcool op 15 oktober 2008, 08:25

epschol
Het antwoord van Bcool is inderdaad bingo. Bij het porteren gebeurt het wel eens -bij porteringen vanaf KPN IPB zelfs bovenmatig vaak- dat het geporteerde nummer blijft hangen in de switch van de oude provider met als gevolg dat mensen die op dat netwerk zitten niet meer naar hun ex-collega kunnen bellen, die wordt namelijk nog steeds op hun netwerk gezocht maar is daar weg. Oplossing is echt in de rij gaan staan bij de helpdesk, die al hun overbodige tests laten doen en dan vragen of ze alsjeblieft aan hun 2e lijns willen doorgeven dat het hier een mislukte portering betreft. Als je geluk hebt is alles na.... gemiddeld 5 maanden in orde.

Jamba
Bedankt voor jullie antwoord,
Inmiddels heb ik een e-mail verzonden met het verzoek mijn nummer uit hun database te verwijderen.
Ontvangstmailtje gekregen,
Even afwachten hoe lang het duren gaat...

Groet
Jamba

Jamba
Dit is het antwoord dat Ziggo mij heeft gemaild..

Wij hebben op u verzoek alles opgezegd per 30.09.08 hiervan hebben wij u ook een bevestiging toegestuurd.
Het telefoonnummer hebben wij per die datum ook vrijgegeven voor uw nieuwe provider wanneer u problemen ondervind met gebeld worden op uw eigen telefoonnummer dient u dient te bespreken met uw provider.
Excuses voor het ongemak.

Tja..

EdP
Ummm dus ze hebben je Ziggo abonnement beŽindigd?
Terwijl je Telfort klant bent. Da's knap. Wink

Jamba
Excuses voor het ongemak..

en dan wijzen naar Telfort?

"Ziggo Klantenservice" <NoReplY@casema.nl> Frown

Vanaf heden is het plots onmogelijk via
de Ziggo Klantenservice contact op te nemen met Ziggo hierover..

Kan misschien maar 1 keer vanaf hetzelfde adres...

Zal inderdaad wel een maandje of wat gaan duren,een telefoonnummer correct porteren
Gewijzigd door Jamba op 22 oktober 2008, 22:57

EdP
Of was je dan voorheen inderdaad Ziggo klant? Dan klopt het wel.

Jamba
Ja bij Ziggo is inderdaad alles mogelijk..
Gewijzigd door Jamba op 22 oktober 2008, 23:04

EdP
Bij nummerportering heb je 2 spelers die moeten meewerken. Telfort moet je nummer vragen bij Ziggo en Ziggo moet het vervolgens leveren. Als Ziggo om wat voor reden dan ook niet of niet op tijd zegt alsjeblieft hier is het nummer, dan zou Telfort dus niet kunnen porteren. Ik neem daarbij aan dat Telfort niet elke dag opnieuw gaat proberen (zou wel mooi zijn maar niet reŽel). Nu dat Ziggo het (alsnog) heeft vrijgegeven zul je inderdaad bij Telfort nogmaals aan de bel moeten trekken om te nummer te porteren.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort Vast Bellen onbereikbaar voor Ziggo abonnees', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:29:23
| hilka8508:40:49
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv