obey-robots.txt
07 December 2016, 13:28
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Abonnement to bee or not to bee thats the question

1cees2
U snapt het al weer iemand die er in is getrapt, zit met een kabel verbinding en bij telfort een 20Mbit lijn voor bijna dezelfde prijs ,dus stap ik over ,in elke brief of document van TELFORT een data van 1 oktober ,het is nu al 6 Okt geen bellen en geen internet.
Geen DSL signaal is de boosdoener dus eerst het varkensnuitje ombouwen ,toen isra punt omgebouwd ,ik hoop dat de PTT hier geen problemen van maakt ,maar nog steeds geen signaal ,gebeld met TELFORT abonnement is niet op te zeggen ,kontakt gemaakt met een advokaat (een goede vriend van ons) het enige wat die zij "je bent een lul cees ,dat je daar in ben gestapt ) van je vrienden moet je het maar hebben ,maar hij had wel gelijk .
Dus hier zit ik dan mee te hoppen op het signaal van een ander (verboden bij wet ) en kan geen kant op ,dus nu de andere maatregelen ,TELFORT ik hoop dat je dit leest volgende week staan jullie weer een bij KASSA ,dat kan ik garanderen de groeten.SadSadSadSad

EdP
In mijn geval was Telfort een dag eerder dan beloofd al aangesloten, maar na nog geen week is er nog geen reden voor paniek lijkt mij. Het zou zomaar druk kunnen zijn omdat ze net verhuisd zijn van Utrecht naar Amsterdam.

Mooie advocaat trouwens die je dat "advies" geeft. Hij moet zich misschien nog iets verder verdiepen in de materie.

Kun je 's iets uitgebreider omschrijven wat je bedoelt met "varkensnuitje ombouwen ,toen isra punt omgebouwd"? Waar komt de KPN lijn de woning binnen, wat zit daarop aangesloten en via welke draden?

Je schrijft dat je kabel hebt/had, had je dan wel een vaste KPN lijn? Zo nee, dan moet de KPN monteur nog even iets aansluiten in de wijkcentrale. Wat is de status van je bestelling?

1cees2
Okee EDP ben blij met je reactie de reden dat hij zo reageerden was dat hij in het verleden al een keer met telfort had lopen knokken en dat hij het me had afgeraden om daar klant te worden ,verder is het een goede vriend dus kan ik heel wat van hem hebben ,ik ben er zeker van dat hij er op terug komt.
Varkenssnuitje zo noemen zij de stekker die je mee gestuurd krijgt ,als je wilt kan ik het betreffende artikel wel even opzoeken ,ik heb een u2 aansluiting als is/ra punt ,en wat de status betreft die veranderd met wie je spreekt ,maar inderdaad moet er iets gebeuren in de centrale want er is geen dsl signaal maar volgens de PTT bestaa ik niet eens en was er geen opdracht geweest.
Verder mag jij het normaal vinden ,maar als ik dat geweten had ,had ik het oude abonnement gewoon nog door laten lopen totdat de lijn werd opgeleverd nu heb ik geen telefoon en internet. MIsschien een goede les voor een volgende keer Grt. cees

EdP
Je hoeft me niet te vertellen wat een varkenssnuitje is, die ken ik wel. Je schrijft alleen in voor mij onbegrijpelijke bewoording dat je er iets aan veranderd hebt. Hier staat uitgelegd wat je zou moeten doen met deze aansluiting.

De status van je bestelling kun je op de deze pagina volgen.

Als je voorheen via kabeltelefonie belde, dan moet met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de KPN monteur aan de slag in de wijkcentrale.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnement to bee or not to bee thats the question', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
T4 abonnement, minder snelheid voor je geld Algemeen 15 13 mei 2013, 01:56
Wil je verzekerd zijn van ellende, frustratie en stress, neem een Telfort abonnement Algemeen 1 03 mei 2013, 14:34
Modem defect, zelf nieuwe betalen of duurder abonnement Klacht over Telfort 9 25 oktober 2011, 14:12
Abonnement opwaarderen Algemeen 2 22 maart 2010, 12:01
te vroeg over gezet van prepaid naar abonnement Telfort Mobiel Tips en Truuks voor mobiele telefoons 9 17 maart 2010, 20:25
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:29:04
| hilka8501:32:37
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv