obey-robots.txt
03 December 2016, 22:48
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Modem alles groen - toch geen internet (en telefonie)

BitSad
Grote kans dat je vroeger Speedlinq klant was. Er worden nog steeds mensen gemigreerd naar Telfort, ze vergeten na migratie alleen om de klanten te informeren om een bepaalde handeling uit te voeren als je overgezet bent van KPN naar Telfort. Sad

Kijk in je modem configuratie welk IP-adres je hebt gekregen van de provider. Als daar een IP adres staat wat begint met 1.253.. dan heb je kans dat je een speciaal ip-adres moet invullen in de browser om je ADSL lijn weer te activeren. (ik moet ff kijken of ik dat IP-adres kan publiceren).

Je komt dan op een service pagina om je ADSL-lijn weer te activeren (controleer ook je eigen gegevens). Door weer te activeren ben je na 20 minuten weer online! Wel ook even het modem resetten na activatie.

T'is maar dat je het weet. Het heeft mij in ieder geval aardig wat geld gekost - 4 dagen offline!
Gewijzigd door BitSad op 12 september 2008, 16:35

EdP
Kun je even aangeven op welke vraag dit een antwoord was? Dan kan een van de moderators het er aan vast plakken.

BitSad
Dit was geen antwoord op een vraag, meer een bevinding. Inmiddels ben ik er achter dat de procedure bij sommige anders verloopt. Zij krijgen als ze de browser opstarten de webpagina met de procedure automatisch. Bij mij werkte dat dus niet. Overigens kregen ook andere voormalige speedlinq klanten geen mededeling vooraf.

Tevens heb ik begrepen dat we van de KPN lijn zijn afgehaald, dat terwijl wij een overeenkomst zijn aangegaan met een KPN-lijn. Dit lijkt nu eenzijdig te zijn gewijzigd.

EdP
Je bent van dat laatste ongetwijfeld schriftelijk op de hoogte gesteld. Als je de nieuwe voorwaarden niet accepteert, kun je binnen 30 dagen het contract ontbinden. Als je dat niet hebt gedaan ben je impliciet akkoord met de nieuwe voorwaarden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem alles groen - toch geen internet (en telefonie)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Toch simkaart gekregen Algemeen 2 13 november 2016, 21:52
Geen TV signaal Algemeen 1 15 oktober 2016, 19:56
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:47:56
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv