obey-robots.txt
04 December 2016, 09:09
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken

instellingen

tvds
Het lukt mij niet om mail te versturen via mijn nokia.

Ik heb welliswaar nog geen mobiel internet op mijn telefoon, maar ik wil gewoon eens proberen of het kan en lukt.

Mail ontvangen gaat prima. Maar het versturen gaat niet.

Daarnaast moet ik melden dat ik een T-mobile toestel heb. Althans. Het is een nokia 6500 slide, maar was van oorsprong T-mobile.

Als ik onder configuratie kijk staat daar bij Voorkeurstoegangs punt nog T-mobile internet in. Dat krijg ik niet weg. Maar kan het ook niet aanpassen. Het is alsof T-mobile dat gelockt heeft.

Echter als ik via Telfort de gegevens naar mijn toestel laat zenden ontvangt hij het en lijkt het er op dat hij via telfort verbinding maakt met internet.

Maar goed, hoofdpunt is dus dat ik wel kan ontvangen, maar niet kan versturen.

Iemand een idee, hoe dat zou kunnen ?

TCP_IP
smtp-servers op je telefoon wel goed ingesteld ?!
odner welke provider probeer je mail te versturen ? sommigen laten dat alleen toe op hun eigen netwerk/aansluiting zeg maar

tvds
Ik smtp naar mijn eigen server. Althans mijn eigen website server.

En die houdt het in ieder geval niet tegen, want daar kan ik op allerlei manieren via mailen.

Via google, via mijn telfort thuis verbinding. Is geen probleem.

het vreemd is ook dat mijn telefoon zegt dat het een NETWERK probleem is. Maar dat blijft hij zeggen. (wellicht een standaard foutmelding)

rodekater
Sinds kort ben ik in bezit van een nieuwe telefoon. Deze werkte goed en ik kon ook mms verstuuren en mailen naar mijn @mail acount dat bij versatel/tele2 loopt.

nu ben ik over gestapt van orange naar telfort en heb ik dus nieuwe instelingen nodig.

als ik de instelingen van de van de telfort site gebruik die ik alleen maar hand matig kan instellen krijg ik nog steeds de melding fout bij syngoniseeren.

Deze melding krijg ik zowel bij mail als bij mms.

ik gebruik de htc 620 met windows moblie 6.1pro smartphone editie

Om dat mijn telefoon windows mobile draait zouden de instelingen dus niet toestel en merk gebonden moeten zijn.
Telfort(de dochteronderneming van kpn) beweerd dat mijn telefoon niet word ondersteund.
het leuke is dat ze in hun assotiment dus wel windows mobile 6.1 telefoons hebben en dat die instelingen dus het zelfde zijn.
mijn vraag aan u is dan ook. Wat zijn nu de juiste instelingen? die van het oude telfort newerk (die ik nu probeer maar dus niet werkt)
of de instelingen van kpn waar mijn telefoon nu me verbonden is om dat telfort nu alleen nog maar gebruikt maart van de kpn masten.
Gewijzigd door rodekater op 14 november 2008, 20:00

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
instellingen voor cheapconnect Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 1 23 augustus 2015, 17:14
Instellingen Draytek 2750Vn Telfort met eigen modem/router 1 04 december 2012, 21:26
email instellingen Algemeen 2 14 juli 2011, 12:51
Wag320N instellingen Telfort met eigen modem/router 8 15 maart 2011, 20:48
Parameters voor Instellingen Voip-account anders dan Telfort-VastBellen? Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 14 25 augustus 2010, 09:47
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:06:52
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv