obey-robots.txt
04 December 2016, 09:10
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Zit al 1 maand zonder internet + telefonie van telfort

pakoe
Mensen wat moet ik doen ik heb telfort internet en telefonie besteld op 5mei het was een overstap van orange naar telfort en het zou de 30ste ingaan maar ik heb helemaal geen modem ontvangen van telfort. Dus ben naar telfort winkel geweest en heb ze gezegd dat dit het probleem is zij hebben toen alles nagevraagd en hij had mij toen de barcode gegeven van het telfort pakket. Dus ben direct naar het postkantoor geweest om te vragen waar de bestelling is en waar het is afgeleverd en hij zij op nummer 12 dus ik zei van ik woon 200 nummers verderop en het is op nummer 12 bezorgd en dat noem je dus buren. Heb weer telfort gebeld het probleem verteld over het fout bezorgen door tnt en heb een nieuw modem laten bestellen op 2 aug de vrouw zei tegen mij dat het in 5 werkdagen bij u thuis zal worden geleverd. Ik heb tot nu gewacht veel malen gebeld een aangetekende brief gestuurd maar weet nu niet wat ik moet doen om nu van ze af te komen.

anconakip
Telfort in gebrekke stellen. En natuurlijk de automatische betaling stopzetten.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

pakoe
ik had ze zelf al een brief gestuurd zelfs aangetekend maar nog steeds niks ontvangen geen modem geen antwoord van ze dus ik weet zelf ook niet wat er moet gebeuren zit ik vast door telfortSad

ik had ze eerst vele malen moeten bellen waar blijf de modem ze zeiden het is opgestuurd duurt toch niet 3 weken.

alaan
Je kunt toch gewoon het pakket bij die verre buren ophalen ???

pakoe
ze zijn op vakantie die buren van hun had het mij verteld. En telfort komt ook zijn beloftes niet na. Ik heb ze meerdere malen gevraagd om een draadloos modem toe te zenden.
Gewijzigd door pakoe op 29 augustus 2008, 17:37

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zit al 1 maand zonder internet + telefonie van telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:07:06
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv