obey-robots.txt
04 December 2016, 09:07
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Worden sommige afzendadressen geblockt?

petje2000
Om steeds hetzelfde mailadres te houden, heb ik al jaren een adres via de forwardingservice van Bigfoot.com.
Wanneer ik dit als afzender gebruik, dan wordt hij niet verstuurd en krijg ik de volgende foutmelding: Could not complete sender verify callout. Wanneer ik een andere afzender gebruik (van Tiscali of van mijn werk) dan gaat het versturen wel goed.
Toen ik nog via Tiscali mijn mail verstuurde ging het goed. Na de overgang van Tiscali naar Telfort werd mijn mail met bigfoot steeds vaker geweigerd en nu gaat het helemaal niet meer. :-(
Nu heb ik in Thunderbird in het "Van:"-veld weer mijn Tiscali adres staan, en gebruik in het Äntwoord naar:"-veld mijn bigfoot-adres, maar dan kom ik bij anderen onder het verkeerde adres in hun adresboek.
Is dit op te lossen?

EdP
Heb je bij Bigfoot ook een smtp-server? Gebruik die dan.
Het is een anti-spam maatregel (best goed dus).

petje2000
EdP schreef:
Heb je bij Bigfoot ook een smtp-server? Gebruik die dan.
Het is een anti-spam maatregel (best goed dus).

Nee, Bigfoot stuurt alleen de mail door naar een gekozen mailadres.

Ik ben blij dat er veel tegen spam gedaan wordt, maar in dit geval dus erg onhandig voor mij :-(

EdP
Om steeds hetzelfde email adres te houden heb ik een Gmail account gekozen. Misschien is dat ook handig voor jou, omdat je er dan ook een smtp-server van Google bij krijgt, waarmee je je moet authenticeren. Misschien kun je dan wel je Bigfoot afzender gebruiken. Nog niet geprobeerd, dus misschien heb je mazzel.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Worden sommige afzendadressen geblockt?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
sommige websites komen heel traag binnen Algemeen 16 04 mei 2011, 11:18
Kan niet bellen maar wel gebeld worden Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 1 31 maart 2011, 21:15
Kan sommige internet sites niet meer op Storing 5 04 april 2009, 19:52
Sommige mails van ebay komen niet aan Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 6 15 januari 2009, 19:03
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:04:25
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv