obey-robots.txt
09 December 2016, 16:23
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Na 1,5maand nog steeds geen internet

kimatrix
Overstap van xs4all naar telfort zou op 2-7 gebeuren en dat is ook gelukt. Ik werd netjes door xs4all afgesloten en telfort nam de lijn over. Maar ik kreeg alleen dsl signaal maar geen ip adress van telfort, wat aangeeft dat Telfort wel op de lijn zit maar het niet correct aangesloten heeft.

Nu op 19-8 en vele euro's lichter in verband met bellen en een brief sturen heb ik nog steeds geen internet.

Ik heb inmiddels gevonden waar in de algemene voorwaarde staat dat zij 2 maanden de tijd hebben om te prutsen.
{
17.3 Wanneer Telfort wegens een niet toerekenbare tekortkoming voor een periode langer dan twee maanden achtereen niet aan zijn verplichtingen kan voldoen, zijn zowel Telfort als de Klant bevoegd de Overeenkomst door middel van een schriftelijke verklaring op te zeggen.
}
Daarnaast heb ik een schriftelijke toezegging van hun dat zij geen geld zouden incasseren tot dat het internet verbinding opgeleverd wordt en hebben dat dus wel gedaan. Binnen kort maar is het geld door de bank terug laten storten.

Eind augustus gaat er bij mij de brief uit dat ze tot 5-9 hebben om de lijn te maken of er van af te gaan, doen ze dat niet dan volgen gerechtelijke stappen. Ze hebben voldoende tijd gehad en genoeg informatie,daarnaast zijn ze in overtreding met hun eigen Algemene voorwarden.

Ik weet vanaf dag 1 al wat het probleem is en zij ook en toch presteren ze het om het internet niet aan te sluiten. Ik hoop alleen dat als ze het niet opleveren voor 5-9 dat ze van de lijn afgaan zonder dat ik ze moet aanklagen.
Gewijzigd door kimatrix op 19 augustus 2008, 16:00

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na 1,5maand nog steeds geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen TV signaal Algemeen 1 15 oktober 2016, 19:56
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:42:20
| Lutz10:00:43
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv