obey-robots.txt
03 December 2016, 22:47
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Haperende verbinding Internet (053)

marijedeh
Een tijd geleden is Tiscali overgegaan naar Telfort. We konden toen een telfort interne abo-wijziging doen. Dit hebben we toen gedaan.
Sinds die tijd hebben wij een haperende internet verbinding.
Dan een minuut wel verbinding, dan drie minuten niet. Dan weer de hele middag wel, dan weer haperende verbinding. Deze valt dan om de paar minuten weg. Ik word er gek van en kan heel veel werk niet doen. Ik werk namelijk veel online vanuit huis.
Is dit bekend? Wij wonen in Enschede (053).

Djodjotje
Ik ken dat probleem, bij mij precies hetzelfde, al van alles geprobeerd, niets helpt. Nieuwe modem gehad, ook de oplossing niet.

Ik wil de snelheid omlaag hebben om dan de verbinding stabieler te hebben, maar dat wil nog niet lukken.

oh en het gaat bij mij om 1621Bh
Gewijzigd door Djodjotje op 18 augustus 2008, 18:00

henkiepoe
Ik heb het zelfde gehad, ik woon ook in Enschede.
Wat ik eraan gedaan heb is de modem gereset en er bij de bandbreedte op gelet dat internet een lage preoriteit heeft.
Dit heeft voor mij geholpen, mischien voor jou ook.

Swingding
Djodjotje schreef:
Ik ken dat probleem, bij mij precies hetzelfde, al van alles geprobeerd, niets helpt. Nieuwe modem gehad, ook de oplossing niet.

Ik wil de snelheid omlaag hebben om dan de verbinding stabieler te hebben, maar dat wil nog niet lukken.

oh en het gaat bij mij om 1621Bh

Wij hebben hier, Vlaardingen, dezelfde problemen. Alleen hebben ze bij ons dus de lijn begrensd en oh hadden ze dat maar niet gedaan. De problemen zijn nu veel groter geworden dan voorheen. Ik kan zelfs nu niet meer naar hun helpdesk bellen omdat de keuzes uit het menu niet bij hun aankomen waarop die belmiep na 3 keer de verbinding verbreekt. Vandaag ook weer vanaf half 4 problemen met af en toe eruit schieten en vanaf 4 uur tot vanavond 22.12 geen internet gehad.

Maar de helpdesk blijft na 2 nieuwe modems volhouden dat het toch echt een modemprobleem is mevrouw.Shock

Djodjotje
snelheid heb ik omlaag laten downgraden en alle problemen van het een op andere moment opgelost. nu nog maar 8M/s maar wel stabiel

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Haperende verbinding Internet (053)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
VPN verbinding Hardware instellingen 17 21 januari 2016, 19:35
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:47:01
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv