obey-robots.txt
08 December 2016, 08:51
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Centrale is vol

Zidane10
Hoi,

Ik heb begin Juli 2008 een internet abonnement bij Telfort aangevraagd. Ik zat hiervoor bij Orange(tegenwoordig Online).

Vandaag na 5 weken niks van Telfort te hebben gehoord bel ik met de helpdesk om te vragen wat de status van mijn bestelling is. Zij gaven in eerste instantie aan dat de Centrale in mij wijk vol zat en dat ik bij KPN moest wezen. Zij moeten een nieuwe lijn voor mij aanleggen. Dit moest ik zelf bij KPN regelen. Ik dus KPN bellen. Zij geven aan dat dit de grootste onzin is en dat Telfort als provider dit zelf moet doen.

Oke ik dus weer Telfort bellen. Lang in de wacht gestaan. Zij geven aan dat ik echt bij KPN moet zijn en dat zij(telfort) niks voor mij kunnen doen. Mooi ik word dus van kastje naar de muur gestuurd.

Ik weer KPN bellen. Krijg een ander antwoord dan hun eerste verhaal. Zij geven nu aan dat KPN de centrale beheert(KPN heeft de sleutel van de Centrale). Telfort moet met een eigen monteur een afspraak maken met de KPN monteur om naar de Centrale te gaan. KPN monteur doet de Centrale open en de Telfort monteur moet zelf een nieuwe lijn aanleggen.

Oke ik dus weer bellen met Telfort. Hun de bovenstaande antwoord van KPN vertelt. En nu komen ze met het mooie verhaal dat Telfort dat niet doet. Ik moet nu echter naar mij oude provider(Online), want zij hebben waarschijnlijk de lijn nog steeds niet vrijgegeven. En mijn order is geannuleerd dus ik moet een nieuwe bestelling plaatsen bij Telfort. Ik heb zelf de order niet geannuleerd Shock

Ik vind het allemaal zeer amateuristisch en niet klantvriendelijk. Kan iemand mij uitleggen of dit allemaal kan en of dit de handelswijze van Telfort is? Zit nu zonder internet en zal waarschijnlijk de komende weken zonder internet zitten. Wat moet ik nu doen? Angry

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Zidane10
Hoi Liefdesvlam,

Thanx voor je antwoord. Ik heb met OrangeSad contact opgenomen. De hufters hebben inderdaad de lijn niet vrijgegeven. Dit hebben ze pas op 4 augustus gedaan. Ik heb nu maar bij Telfort een nieuwe order aangemaakt. Heb nu aangegeven dat ik geen provider heb. Ik hoop dat het snel zal gaan.

Ik ga zometeen nog telfort bellen om aan te geven dat ik de wachttijdbemiddeling niet nodig heb. Kut is dat de helpdesk van Telfort zo lang duurt. Je staat makkelijk minimaal 10 minuten in de wacht en dat tegen een tarief van 0,30 cent(excl kosten mobiele telefoon). Tikt dus aardig aan.

EdP
Mooi he, dat moeder en dochter zo met elkaar omgaan. Wat een heerlijke klucht. Ja dat tarief van de "help"desk is zwaar overpriced. Als ze daar geen ander deuntje op kunnen zetten dan "kunnen we niet, doen we niet, willen we niet" dan kun je het maar beter laten.

Tip: pas geleden heb ik het Tiscali forum "ontdekt", dit blijkt allang te bestaan Ún het wordt er goed bezocht door een aantal kundige en servicegerichte Tiscali/Telfort medewerkers (jawel ze betaan echt). Als je iets voor elkaar wil krijgen kan een post aldaar ook een optie zijn.
Gewijzigd door EdP op 05 augustus 2008, 18:42

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Centrale is vol', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet - centrale zit vol Opleveringsproblemen 5 16 december 2010, 13:31
Centrale ADSL 2+? Snelheid 5 12 januari 2010, 16:13
Problemen Profoon CX4 Plus centrale Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 8 03 december 2009, 20:13
Wie weet dit: zijn er centrale's geupgrade? Snelheid 3 20 augustus 2009, 16:36
Internet 20Mb abo, 50m van centrale en toch maar 6mb ipv de max haalbare 8Mb Algemeen 8 29 juni 2009, 17:39
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:28:31
| hilka8508:39:57
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv