obey-robots.txt
08 December 2016, 08:49
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort afwijzing. (provider nummertje 2)

prime1
Hallo,

Ik zal mijn probleem goed proberen uit te leggen.

Op dit moment hebben we InternetPlusBellen van Planet ( gaat KPN worden) per 1 augustuts gaan de tarieven van IPB omhoog,mocht je het daar niet mee eens zijn,kon je voor 30 Juni gratis opzeggen. Dit hebben we gedaan, we hadden Alice aal aangevraagd,na 2 weken een brief van Alice: Niet leverbaar op uw adres,omdat er geen koperlijnen beschikbaar zijn. Dat begon goed. Telfort aangevraagd (beschikbaar op me adres),een bevestiging gekregen,ik kijk dus geregeld op www.telfort.nl, hoever me bestelling is,zo ook vandaag,ik log in en ik zie staan:

Afwijzing
Wij kunnen de door u geplaatste bestelling helaas niet leveren. U ontvangt hiervan een bevestiging per brief. In deze brief vindt u de reden van afwijzing en verdere instructies.

Ben heel benieuwd wat er in die brief staat.Ik begin hier nu wel een beetje gek van te worden. Wat ow wat is dit allemaal.
Telfort leveren in de omgeving Rotterdam moet toch geen probleem zijn?.

hondengek
Wees blij prime1 dat je zodoende voor veel ellende bespaard bent gebleven.
Lees je maar eens goed in op dit forum en je weet dan waarover ik het heb.
Als ik jou was zou ik onder de parapluie van de KPN blijven en geloof me: ik spreek helaas uit eigen ervaring!

Een aanrader zou zijn -maar wel duurder- : InterNLnet

n.b.: ik reailiseer me dat Green laatsteindelijk ook onder KPN ressorteert maar Telfort is nu eenmaal tot strijdmerk gebombardeerd met alle belabberde service van dien.

prime1
Mocht Telfort niet doorgaan, waar ik vanuit ga, zat ik al een beetje te kijken naar Concepts ICT 24Mb (http://www.breedb...s-ict-24mb )
Dit vragen we dan na 31-7 aan,dan hebben we officeel geen internet meer van Planet,en dan moet het hopenlijk goed gaan?.

EDIT:

Zal eens kijken naar InterNLnet

EDIT 2:

Ik zie dat InterNLnet alleen internet is,en dus niet internet + telefoon in een?
Gewijzigd door prime1 op 04 juli 2008, 18:49

hondengek
Kijk maar eens naar optibel.nl (Voip-dienst aangeboden door interNLnet)

Puma
Geen enkele ADSL provider kan je helpen!

Alice is beschikbaar, echter zijn alle aders in je IS/RA punt in gebruik!
Vandaar die reactie.

Telfort heeft hetzelfde meegemaakt.
Omdat IPB nog niet opgezegd is en vrijgegeven, is er geen andere dikader beschikbaar en een provider mag deze niet zomaar overnemen!

prime1
@ hondengek: Bedankt.ga er naar kijken.

@ Puma: Best raar dan,ze geven aan: Eerst nieuwe provider aanvragen > Wachten op brieven > Huidige opzeggen. Dit moet dus eigenlijk andersom?

Ik zoek ondertussen door naar andere providers.
Gewijzigd door prime1 op 04 juli 2008, 20:12

yorkie
hondengek schreef:
Wees blij prime1 dat je zodoende voor veel ellende bespaard bent gebleven.
Lees je maar eens goed in op dit forum en je weet dan waarover ik het heb.
Als ik jou was zou ik onder de parapluie van de KPN blijven en geloof me: ik spreek helaas uit eigen ervaring!

Een aanrader zou zijn -maar wel duurder- : InterNLnet

n.b.: ik reailiseer me dat Green laatsteindelijk ook onder KPN ressorteert maar Telfort is nu eenmaal tot strijdmerk gebombardeerd met alle belabberde service van dien.

Nou ik deel je enthousiastme voor KPN niet. Op alle gebieden heb ik in de afgelopen 5 jaar wel wat ellende gehad en dan ook meteen ellende die je tot moedeloosheid drijven. Lezen kunnen ze niet, helpen doen ze niet en liegen zijn ze goed in.
Telfort heeft problemen gehad door de snelle enorme groei in het begin. Ik had ook veel dips en was het zat ana het raken, maar vanuit Telfort werd echt alles gedaan. Ik heb meermaals een monteur thuis gehad om metingen te doen en steeds dacht men het gevonden te hebben. Maar bij Telfort werd dat ook in de gaten gehouden en men zag dat het niet zo was. Dus werd ik gebeld door Telfort dat ze gezien hadden dat het nog niet in orde was en werd er over vervolgafspraken gesproken.
Uiteindelijk is het opgelost, werd er door hun een vergoeding aangeboden en werkt nu alles heel stabiel.
Planet reageert in zoiets: O dat zit vast bij u fout. Ik kan een moteur sturen maar dan loopt u het risico dat u hem moet betalen als het bij u ligt. Lekkere drempel leg je dan. Telfort bood de monteur ana en dat ging mij beslist niets kosten.
Soms zijn storingen complex. Heb ik in mijn vak ook mee te maken, vooral als ze zich niet consquent voordoen. Maar Telfort heeft doorgezet, maar ook de mogelijkheid geboden om op te zeggen. Ik vind dat hier een compliment op zijn plaats is. Planet had gewoon gewacht of ik were ging klagen en als ik ga beschrijven wat er allemaal gebeurde toen ik planet opzegde...... dan wordt dit een heeeeeeeeeel lang verhaal.

prime1
Wij hadden ook veel gezeur met Planet.

Ik ben eens een beetje gaan kijken naar andere providers,en deze leek me wel wathttp://www.compus...sp#Platina (ADSL + Telefoon)

Heeft iemand daar ervaring mee?
Gewijzigd door prime1 op 05 juli 2008, 15:01

hondengek
Ach @Yorkie, het liefst zou ik Telfort meteen de rug toekeren maar "gesterkt" door alle negatieve ervaringen in de diverse fora durf ik eenvoudigweg niet meer over te stappen......
Alhoewel om mij heen hoor ik eigenlijk alleen maar lovende verhalen over UPC.

Richard
Lovende verhalen over UPC? Daar hoor ik net zoveel verhalen over dan over andere providers.Smile
Dus gok daar ook maar niet meer op dan.Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort afwijzing. (provider nummertje 2)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:26:11
| hilka8508:37:37
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv