obey-robots.txt
04 December 2016, 17:12
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Kosten van storingen bij telfort voor rekening van de Klant (storing bij telfort)

Rocco
Trap niet in de beloftes van helpdeskmedewers dat de belkosten terug betaald worden, zie hieronder mijn verhaal, dit zijn de laatste berichten over en weer.
De klachten procedure is waardeloos, je moet dit schriftelijk doen per post en krijgt antwoord per mail waarop je niet terug kunt reageren.

Geachte heer/mevrouw,

In reactie op uw mail, zie hieronder kan ik u het volgende berichten,

Wij gaan niet akkoord met het door u ter compensatie aangeboden aanbod.

Redenen tot niet akkoord gaan van onze zijde zijn;
1e Storingen van internet verbinding lagen bij Telfort en niet in huis of op de computer
2e de totaal door ons gemaakte belkosten bedragen Ä 68,20 maand april, mei en juni.
3e de belkosten waren noodzakelijk voor testen van uw helpdeskmedewerker (pingen, in de modem kijken , modem resetten enz. enz.)Totale testduur 3:41 uur
4e uw helpdeskmedewerkers hebben ons er diverse malen op geattendeerd dat de belkosten te verhalen waren daar het om een storing ging en ik mij daar geen zorgen over hoefde te maken. Bij het einde van het gesprek kreeg ik het adres. Deze uitspraken van uw helpdeskmedewerkers staan op band opgenomen.
5e toen ik wilde weigeren om nog verdere telefonische testen met uw medewerkers uit te voeren. Werd ik erop gewezen dat zij dan verder niet aan de storing zouden werken. Ik werd er dus tot verplicht door uw medewerkers.
6e het geen kosten waren voor assistentie of telefonisch wachttijden.
7e u waarschijnlijk vergeet dat ik er ook de nodige uren en ergernis in heb moeten steken, terwijl de oorzaak bij Telfort lag.
8e ik heb een maand lang geen internet gehad Ä 20,-.

Wij verwachten van u een beter aanbod!

Indien u niet met een beter aanbod zult komen maak ik u reeds kenbaar dat ik de overeenkomst met Telfort eenzijdig zal beŽindigen met ingang van de nieuwe maandelijkse periode.

Machtingen zullen bij de bank worden ingetrokken.

Reden tot beŽindiging; het niet na komen van mondelinge afspraken met klant.(op band opgenomen, klanten dreigen niet verder te helpen bij storingen als zij niet zelf de kosten betalen, het niet kunnen leveren van een stabiele verbinding in de afgelopen 3 maanden, klanten onnodig voor kosten laten opdraaien door storingskosten op hen te verhalen.

Een weg naar de publiciteit of rechter zal dan waarschijnlijk niet vermeden kunnen worden, daar u waarschijnlijk zult wijzen op de minimale duur van het contract.

Onze eerste contract vervaldag is in december 2008.

Wij hopen dus nog maal dat u met een beter aanbod kunt komen, zodat we deze langzame en moeizame weg niet hoeven te bewandelen.

Met vriendelijke groeten,

Rocco

Van: Telfort Internet Klantenservice [mailto:noreply@telfort.nl]
Verzonden: maandag 16 juni 2008 14:56
Aan: ------------
Onderwerp: TV9B0Y----/MW

Geachte heer

In reactie op uw brief van 3 juni kunnen wij u als volgt mededelen.

In uw brief geeft u aan ongeveer drie weken geen gebruik te hebben kunnen maken van uw ADSL verbinding. U heeft hiervoor diverse telefoontjes moeten plegen naar het reguliere helpdesknummer.

Op basis van artikel 6.1 uit de Algemene Voorwaarden zullen wij niet overgaan tot het vergoeden van de gemaakte telefoonkosten. In dit artikel staat duidelijk vermeld dat de kosten voor het telefoongesprek voor rekening van de klant komen.

Ter compensatie bieden wij in totaal ťťn maand gratis Telfort Internet 20 Mb aan.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geÔnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Telfort

Klantenservice Internet

Postbus 2823

3500 GV Utrecht

http://www.telfort.nl
---------------------------------------------------------------------
Van: Telfort klantenservice internet [mailto:noreply@telfort.nl]
Verzonden: donderdag 26 juni 2008 14:41
Aan: ------------
Onderwerp: Antwoord op ticket: 1396107 Telfort Helpdesk

Geachte heer ,

Hartelijk dank voor uw webformulier van 16-06-2008 met ticketnummer 1396107. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Allereerst onze excuses voor de late beantwoording van uw email. Telfort streeft er naar om klantvragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Helaas heeft de beantwoording van uw email langer op zich laten wachten dan u van ons mag verwachten.

Telfort acht de geboden compensatie voldoende en gaat niet in op uw verzoek om de belkosten te vergoeden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geÔnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
Danny Verboekend

http://www.telfort.nl/klantenservice

EdP
Ik leef met je mee qua ellende, maar voortijdig beŽindigen en machtiging intrekken/storneren zal ik je niet aanraden, je bent dan in gebreke en wordt subiet wanbetaler (zwarte lijst, extra kosten, incassobureau, deurwaarder etc.).

Wat je veel beter kunt doen is: meld een geschil aan bij de Geschillencommissie Telecommunicatie, aangezien je er via de klachtenprocedure met Telfort zelf niet uitkomt.

ton2e
EdP schreef:
Ik leef met je mee qua ellende, maar voortijdig beŽindigen en machtiging intrekken/storneren zal ik je niet aanraden, je bent dan in gebreke en wordt subiet wanbetaler (zwarte lijst, extra kosten, incassobureau, deurwaarder etc.).

Ik raad dat terdege wel aan want het is DE manier om snel tot een oplossing te komen. Op die manier ben ik van een niet werkend Wanadoo abonnement afgekomen waarin alle kosten (ook abo) terug betaald werden.

Ik zou Telfort wel nog 1 brief sturen met 'niet accoord met uw voorstel" en (belangrijker) antwoorden via email worden niet gelezen alleen schriftelijke antwoorden worden aanvaard".

Wat je veel beter kunt doen is: meld een geschil aan bij de Geschillencommissie Telecommunicatie, aangezien je er via de klachtenprocedure met Telfort zelf niet uitkomt.

Duurt niet alleen te lang maar al die tijd kun je niet overstappen.

EdP
Sorry, maar omdat je het oneens bent met een contractpartij kun je nog niet per direct onder de overeenkomst uit. Betaling stopzetten van een overeenkomst omdat je het niet eens bent met een voorstel (dat conform de AV is) staat gelijk aan wanbetaling. Het contract ontbinden kan alleen als de ene partij zich niet aan de overeenkomst houdt. Misschien heeft het bij Wanadoo gewerkt (omdat ze niet nakwamen?), maar ga mensen nou niet aanzetten tot contractbreuk, daar kunnen ze last mee krijgen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kosten van storingen bij telfort voor rekening van de Klant (storing bij telfort)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:31:44
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv