obey-robots.txt
09 December 2016, 16:22
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

zyxel p-2602HW-D1A i.c.m. xbox/live

tetxbox
Ik heb sinds paar dagen telfort met de router die hierboven staat, ik wil de NAT open krijgen, staat nu op moderate in de xbox/live test. ik heb het volgende allemaal al geprobeerd:
Port forward dejuiste poorten
UPnP ingeschakeld

moet ik het ip adres van mijn labtop en pc die ik heb ook een statisch ip adres geven, de xbox heeft statisch adres.

plz. help.

Richard
Zet het ip adres van de xbox eens als "default server" in de Zyxel, werkt het dan wel?

tetxbox
nee default server invullen werkt ook niet. mischien nog meer ideeen?

thnx.

EdP
Ook in je firewall moet je rules definiŽren (of firewall uitzetten als je op alle apparaten goede firewalls draait).

tetxbox
hoe moet ik rules definieren in mijn firewall?

thnx,

erikvr
Je interne zyxel firewall kun je uitzetten. deze heb je eigenlijk niet nodig tenzij je de aangesloten PC's/xbox op je eigen LAN niet vertrouwd. Je kunt dit gewoon in de webinterface van de zyxel doen, het zou dan moeten werken

EdP
tetxbox schreef:
hoe moet ik rules definieren in mijn firewall?

Simpel. Ga naar Security > Firewall > Rules en selecteer WAN to LAN. Daar kun je op Add klikken en de gewenste poorten doorlaten naar de gewenste LAN adressen. Voor elke NAT regel heb je een overeenkomstige Rule nodig als je de firewall aan laat staan.

Illuster
Sorry maar als ik jou was zou ik deze modem zo snel mogelijk inruilen voor een draytek of iets vergelijkbaars. Nu hij nog werkt. Sinds vorige week heeft deze serie van Zyxel landelijk problemen met de Voip instellingen. Waarschijnlijk omdat Telfort met hun eigen firmware update de modems heeft beschadigt. De originele firmware van Zyxel terugzetten gaat niet meer.

(De Zyxel P-2602H schijnt deze problemen overigens niet te hebben.)

tetxbox
het isme nog steeds niet gelukt, waarom zou ik de originele firmware niet terug kunnen zetten of heeft zyxel zelf iets van een update?

thnx.

tetxbox
en is het je ook zonder die switch gelukt?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zyxel p-2602HW-D1A i.c.m. xbox/live', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Xbox 360 poort openen Hardware instellingen 5 22 juli 2014, 14:13
Port forwarding zyxel p-2812hnu-f1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 13 juni 2013, 12:00
NAT uitschakelen op zyxel p2812hnu-fx Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 29 mei 2013, 10:07
Portforwarding Zyxel P-2812HNU-F1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 01 mei 2013, 21:38
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:41:58
| Lutz10:00:21
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv