obey-robots.txt
03 December 2016, 01:21
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Modem Internet lampje rood

mylarache
Hallo,
Ik heb vandaad doe het zelf pakket gekregen en meteen wou ik internet installeren maar het lukt me niet.Alle lampjes zijn groen behalve Internet lampje (rood).
Is het nog niet geactiveerd?want ik heb een email van telfort gekregen dat het in de week van 25 juni zou het goede zijn,of die datum kan ik negeren?
Alvast bedankt voor uw reacties

EdP
Ummmm wat denk je zelf?

Liberty
mylarache schreef:
Is het nog niet geactiveerd?want ik heb een email van telfort gekregen dat het in de week van 25 juni zou het goede zijn,of die datum kan ik negeren?
Alvast bedankt voor uw reacties

Dan zal je toch moeten wachten tot 25 juni, eerder gaat het niet.
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

mylarache
Ok.Tot 25 dan

mylarache
Het is vandaag 25 en nog geen internet.Modem geeft nog een rood lampje bij internet.Dus???

EdP
Wat is de status van je bestelling?

Richard
Trek je modem eens uit en steek hem dan weer eens in (de stroom), lukt het dan wel?

JRJ
DSL groen Internet Rood betekent bij een nieuwe oplevering vrijwel altijd dat je wel DSL ziet, maar van de verkeerde provider. Internet rood is om precies te zijn het waarschuwingslampje "ik kon geen IP krijgen nadat DSL er was", mogelijke oorzaken: geen contact tussen DSLAM en DHCP server (oftewel fibervretende graafmachine toegeslagen naast je wijkcentrale), VPI/VCI instellingen fout (want andere provider zit erop), of echt exotische dingen (waaronder DHCP server down, niet exotisch maar wel heel onwaarschijnlijk en heel erg kritiek, dus snel opgelost).

Bij de grote ATM storing van KPN, waarbij dus het landelijke netwerk down was maar de lokale DSL verbinding best bleef werken, was dat ook typisch het gedrag.

Maar zoals gezegd, bij nieuwe opleveringen, eigenlijk altijd kwestie van verkeerde provider. CPE even resetten (resetgaatje 20 secs inprikken), om te elimineren dat je cpe gewoon fout ingesteld is, indien dan nog steeds, dan is *of* de telco-telco migratie nog niet voltooid *of* je hebt een nieuwe dedicated lijn aangevraagd, de oude dsl van vorige bewoners zit er nog en zie je nu, en dan is Telfort op het tweede aderpaar opgeleverd.

Kortom, probeer het tweede aderpaar eens.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem Internet lampje rood', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:11:24
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv