obey-robots.txt
04 December 2016, 09:05
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Vanaf internet is het modem niet bereikbaar.

Liberty
Ik wil vanaf het internet (ik ben dus niet thuis) inloggen op de webinterface van mijn modem thuis . Dit is een Zyxel 2602R-D1A.

Thuis had ik vtv onder remote management acces status op Lan & Wan gezet voor alle IP adressen onder de tab www.

Firewall staat uit.

Maar ondanks is de webinterface niet bereikbaar vanaf het internet dus ook geen inlog scherm.

Iemand nog een tip voor mij?
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

Richard
Nee geen idee... misschien de firewall toch eens aanzetten en een acceptatie regel maken voor de poort waarop die externe verbinding mag plaats vinden.
Zolang jij het externe ip adres van je thuis gebruikt zou het feitelijk moeten werken.

Liberty
Een tijdje niets aan gedaan maar tot nu toe is het mij dat nog niet gelukt.

In remote access Lan & Wan ingesteld en daarna de firewall ingesteld op de Zyxel.
Wat moet ik nog verder instellen om webacces van het modem ook via internet te bekijken?
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

EdP
Dat probleem ken ik. Mijn werkgever heeft een vrij strenge firewall en die houdt zo'n beetje alle poorten (behalve http/smtp etc.) tegen. Misschien bij jou ook zo? Dan port 80 proberen.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Liberty
EdP schreef:
Dat probleem ken ik. Mijn werkgever heeft een vrij strenge firewall en die houdt zo'n beetje alle poorten (behalve http/smtp etc.) tegen. Misschien bij jou ook zo? Dan port 80 proberen.

Nee dat is het niet, ik probeerde het ook via een UMTS verbinding of via iemand anders zijn prive internet.

TCP_IP
10 min googlen en hier wat mogelijke oplossingen.

Sleutel woorden waren:

Google Search Zyxel 2602R-D1A howto remote management

http://www.opal-solutions.com/support/knowledge-base/hardware/zyxel-remote-mgmt/

Handleiding:

ftp://ftp2.zyxel.com/P-2602RL-D1A/user_guide/P-2602RL-D1A_3.40.pdf

Op pagina 201 begint het verhaal, configuratie begint vanaf pagina 202. Als ik het goed lees kun je dan vanaf internet je GUI bereiken, telnet is ook mogelijk.

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Liberty
Bedankt voor de informatie, document had ik al gedownload maar ik zal het nog eens proberen om het uit te zoeken. Ik laat het wel weten als het gelukt is.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vanaf internet is het modem niet bereikbaar.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:02:45
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv