obey-robots.txt
07 December 2016, 13:24
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Hoi Hier mijn reactie over telfort internet

martijn22
Hoi iedereen . ik wil even mijn ervaring met telfort internet delen met de mensen die eraan twijfelen om over te stappen. en natuurlijk de snelheid van telfort internet . sinds 1 week heb ik nu internet via telfort en ik moet eerlijk zeggen zeer goed , snelheid, service, overstappen. allenmaal zeer goed geregeld. mijn snelheid heb ik gemeten via speedtest.nl en ik kom altijd rond de 1300 kb per sec uit. 1.70 mb maximaal via bestanden.
met torrent downloaden ( wel eerst poort forwarden) heb ik 1.30 mb
gedownload maximaal tot nu toe dus dat vind ik zeer netjes.ik wist dat
ik de 20 mb niet zal halen . maar 13 mb gemiddeld ben ik tevreden mee met deze prijsklasse. ook al zit ik 700 meter van de centrale af.
de telefoonlijn werkt ook super goed . enigste KLeine nadeel duurt wat langer voordat telefoon overgaat. maar dat is ook de enigste nadeel die ik kan verzinne tot nu toe. Wink geen uitval, geen gekke dingen het werkt allenmaal Smile en de klantenservice bellen duurt ook maar 2 minuten voordat je iemand aan de lijn hebt en dat is ook een pluspunt. mocht er nog iemand vragen hebben dan hoor ik het . ps voor de gamers ping is altijd goed geweestWink

mvg martijn van neerven . een tevreden telfort klant

ton2e
Snelheid waarmee Torrents kunnen worden gedownload is volledig afhanekelijk van aantal seeders en de snelheid die zij tot hun beschikking hebben en moeten delen met alle andere leechers.

Hakkie
martijn22 schreef:
[...]
enigste KLeine nadeel duurt wat langer voordat telefoon overgaat.
[...]

Je doelt denk ik op zelf bellen? In dat geval kun je, als je de ZyXEL gebruikt, het versnellen. Zie hier in je modem: VoIP > Phone > Analog Phone > Advanced.
De bijbehorende Help zegt dit:
Dialing Interval Select: Enter the number of seconds the ZyXEL Device should wait after you stop dialing numbers before it makes the phone call. The value depends on how quickly you dial phone numbers.
If you select Active Immediate Dial in VoIP > Phone > Common, you can press the pound key (#) to tell the ZyXEL Device to make the phone call immediately, regardless of this setting.

jumper
Ik twijfel nog tussn alice en telfort. Ik zit nu bij tiscali en denkt toch over te stappen naar telfort. Hoelang gaat dit duren want ik moet voor 13 januari 2008 opzeggen anders moet ik mijn contract uitzitten. Telfort neemt tiscali over en dan vananderen de voorwaarden en mag je opzeggen.
Wie weet hoe lang dit gaat duren met overstappen. Ze praten op de site van telfort over 3 tot 5 weken en dat zou ik net redden. Al ervaring hiermee.

ton2e
jumper schreef:Ik twijfel nog tussn alice en telfort.

Ik heb ook over Alice nagedacht maar knapte helemaal af op hun modem wat je verplicht moet gebruiken.

Het is hetzelfde probleem als met de Experiabox welke ook volledig op afstand (door de provider) wordt gecontroleerd. Ze geven geen informatie over hoe je zaken kunt instellen, sterker ik heb de indruk gekregen dat alles voor de gebruiker is geblokkeerd.

martijn22
bij de telfort was het voor mij binnen 3 weken allenmaal geregeld. dus dat is best wel snel. en ik heb eens onderzocht meeste mensen via telfort komen met de snelheid van 13 mb . ongeveer. toch best snel voor die 20 euro . Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoi Hier mijn reactie over telfort internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:25:20
| hilka8501:28:53
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv