obey-robots.txt
03 December 2016, 01:18
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Krijg de router niet aan de praat

pathmos
Beste mensen,

Ik heb hulp nodig bij het volgende probleem.

Ik krijg mijn Zyair B-20000 router niet werkent met het nieuwe zyxel modem p-2602 R D1A van telfort.
De vaste lijn met het nieuwe modem werkt wel (met een hoge snelheid). Ook de combinatie van het oude demon modem met de Zyair werkt wel maar dan met een beperkte snelheid.
Bij de combinatie nieuwe Telfort modem met oude zyair modem lukt het me niet een verbinding tot stand te brengen met de router.
Ik ben ergens een bericht hierover tegen gekomen maar helaas door de grote hoeveelheid informatie kan ik dit bericht niet meer terug vinden.
Verder ben ik niet zo technisch, maar misschien is de Zayir B 200o niet meer geschikt om met een adsl2+ modem samen te kunnen werken.

Graag hulp

ton2e
pathmos schreef:
Ik krijg mijn Zyair B-20000 router niet werkent met het nieuwe zyxel modem p-2602 R D1A van telfort.
Graag hulp

Je hebt 2 routers binnen een en hetzelfde netwerk en dat levert problemen op. Snelste oplossing is de beiden via de LANpoorten met elkaar verbinden. Eigenlijk moet je in de Zyar ook zaken als DHCP uitschakelen.

Zoek eventueel op kreten als "2 routers binnen netwerk".
Gewijzigd door ton2e op 29 mei 2008, 21:42

pathmos
Dank je voor je reaktie.

Volgens mij is er sprake van 1 modem (het nieuweTelfort modem) en 1 router, mijn oude router.

leo

ton2e
pathmos schreef:
Dank je voor je reaktie.
Volgens mij is er sprake van 1 modem (het nieuweTelfort modem) en 1 router, mijn oude router.
leo

Dat Telfort "modem" is een router!

(De meeste voor kabel geleverde apparaten zijn modem en hebben geen enkele router oftewel DHCP functie)

Templar
je zou die telfort-router natuurlijk in bridge mode kunnen zetten. Of dat slim is weet ik niet.... Frown
223640833

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Krijg de router niet aan de praat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Eigen router achter Experiabox v8 Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 03 maart 2016, 18:48
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:09:01
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv