obey-robots.txt
06 December 2016, 03:52
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

router (Linksys) en Zyxelmodem telfort

hobla
Helaas,
Ook ik heb een probleem met het werkend krijgen van mijn linksys router.
Alle tips uit dit forum geprobeerd, maar geen resultaat helaas.
Als ik de modem aansluit op het eerste lanpoortje van mijn router, krijg ik helemaal geen verbinding.
Als ik de modem aansluit op het WANpoortje krijg ik verbinding met beperkte mogelijkheden.

Als ik dan mijn @home modem weer aansluit en de zyxel afkoppel heb ik gelijk een goede verbinding bij @home.
Gelukkig heb ik nog tot eind juni internet bij @home, dus kan voorlopig nog achter de router internetten.

Hoop dat jullie nog kunnen helpen. Zo niet, probeer ik mijn modem om te wisselen voor een multiPC modem!

Groetjes
Maarten

fritsvl
Verander het LAN IP adres van de Zyxel van 192.168.1.254 in 192.168.2.1. Laat DHCP aan staan. Verander het LAN IP adres van de linksys in 192.168.1.1. Sluit zyxel aan op de WAN poort van de linksys. PC aan LANpoort linksys. Ook DHCP in linksys aan laten staan. Firewall in zyxel uit. in linksys aan. Het zou nu goed moeten werken.

hobla
Helaas, na dit geprobeerd te hebben, nog steeds geen resultaat. Heb maar voor een tientje een switch aangeschaft, en nou loopt het prima!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router (Linksys) en Zyxelmodem telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:35:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv