obey-robots.txt
07 December 2016, 13:24
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

XS4All -> Telfort probleemloos

Jester6581
Hoi, ook hier een tevreden, enthousiaste nieuwkomer bij Telfort.

Met een minimale vertraging is maandagnacht 19-5-08 om 03:00 uur, volgens mijn vorige speedtouch, de lijn naar Telfort omgezet. Volgens de brief zou de lijn vorige week vrijdag omgezet worden, maar dat werd dus wat later. Ach ja, als het allemaal maar goed, vind ik een paar dagen verschil geen probleem. Met de storing bij KPN vorige week vers in het geheugen zag ik toch wel een beetje op tegen de omzetting. Bij XS4All only heb ik er dus ongeveer 2 dagen uitgelegen.

Nu dus anderhalve dag Telfort en alles verloopt prima.
Tot nu toe Wink

Van KPN heb ik vandaag een brief in de bus gekregen dat mijn abo daar wordt opgeheven omdat ze van een andere telefonie aanbieder daartoe de opdracht hebben gekregen. Dus dat loopt ook.

Zeer tevreden dus.

Groet, Sander
Telfort inet sinds ma 19 mei 2008 03:00 uur;
Bellen vanaf do 22 mei 2008 15:00 uur

hondengek
Ik wil je je enthousiasme niet ontnemen @Jester maar je hebt nu de overstap gemaakt van de allerbeste naar de allerslechtste Provider.
Kijk maar eens rond op dit forum; misschien kun je nog op hangende pootjes terug!

Ik hoop van harte dat jij wel gevrijwaard blijft van alle mogelijke Telfort-ellende.

Jester6581
Vooralsnog gaat je dat ook niet lukken Wink

Ik kijk al een tijdje rond op het forum en over het algemeen zijn het negatieve berichten, maar dat zegt natuurlijk niet alles. Zoals een andere positieveling al wel schreef (ben z'n naam kwijt): de meesten posten alleen maar neg.

Ik hoop natuurlijk dat het blijft zoals het nu is. Maar ik ben al blij als ik de 8 Mbit snelheid haal voor de helft van de prijs van wat ik bij XS4All betaalde. Verder zijn zij inderdaad erg goed, maar gewoon te duur. Zit nu op een snelheid van 18 Mbit volgens de modem. Volgens m'n newsleecher kwam alles binnen met 10Mbps binnen vanaf de eweka newsserver met 4 sporen tegelijk. Dat kan te maken hebben met mijn netwerkje tuus. Heb van telfort de een-poortsmodem, maar gebruik m'n oude speedtouch nog om een tweede pc te kunnen koppelen (zou ook anders kunnen, weet ik).

De tijd zal het ons leren Cool

Jester6581
Inmiddels zijn we een maand verder en ben nog steeds tevreden. De snelheid is goed en het telefoonverkeer lgt er heeeeel soms uit. Soms met gebeld worden vanaf een mobiel horen we elkaar niet. Als wij dan naar dat mobiele nummer bellen is het meteen goed. Gaat overigens wel altijd om hetzelfde nummer. Als ikzelf met mijn mobiel bel, dan is het tot nu toe altijd in orde geweest.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'XS4All -> Telfort probleemloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:25:29
| hilka8501:29:02
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv