obey-robots.txt
04 December 2016, 09:09
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Opleveringsproblemen - Compensatie?

dennis00
Telfort is momenteel de provider met hoogste snelheid voor 20,- per maand (publiek verkrijgbaar).
Daarom heb ik een vriend van mij ook Telfort geadviseerd.
Echter liep dit op een drama uit.

De welkomst brief kwam pas na 8 weken binnen. Hierbij zou ook de modem al geleverd zijn, maar dit bleek niet het geval. Een week later erachteraan gebeld en gevraagd, toen bleek dat het adres niet zou kloppen.Terwijl de welkomst brief wel aan was gekomen. Weer 2 weken vertraging.

Vervolgens gingen we bezig en bleek het internet niet te werken. Monteur aangevraagd.
4 weken gewacht en in de laatste 2 weken echt voor 25,- gebeld.
Uiteindelijk bleek dat ze een telefoonnummer van 11 nummers hadden doorgegeven, wat niet klopte.
Alle andere (7!) Telfort-medewerkers hadden het niet gezien en hadden geadviseerd nog even te wachten.

KPN belde toen de volgende week en toen werkte het internet. Oorzaak bleek een verkeerde aansluiting. De oude eigenaar had ook nog een telefoonverbinding "online" staan.

In totaal 15 weken gewacht en 80,- aan beltegoed kwijt. Voor de 15 weken is het abonnementsgeld wel terug te krijgen, echter vind ik een vergoeding ook redelijk. Die jongen heeft 15 weken zonder internet gezeten.
Gewijzigd door dennis00 op 18 mei 2008, 14:57

Timelord
15 weken zonder internet ?, dan verdient hij geen vergoeding, maar een lintje !!! Wink

Moet je toch wel een ijzersterke zelfdiscipline hebben, 15 weken zonder internet, brrrrr, moet er niet aan denken!
Gewijzigd door Timelord op 18 mei 2008, 17:39

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opleveringsproblemen - Compensatie?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
OPLEVERINGSPROBLEMEN Opleveringsproblemen 1 14 maart 2008, 09:11
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:06:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv