obey-robots.txt
03 December 2016, 01:17
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

snelheid delen tussen twee computers

viviones
Hallo, ik ben nieuw maar heb wel een probleem.
Ik heb zojuist de modem ge´nstalleerd van telfort. Het betreft de Zyxel P-2602H-D1A. Hij doet het op de ene computer prima. Maar toen ik een ethernet kabel heb aangelegd naar de bovencomputer bleek dat ik amper een internet verbinding heb. Ik moet 5 minuten wachten voordat hij de verbinding tot mijn email tot stand heeft gebracht. Nu vroeg ik me af hoe je de snelheid naar de bovencomputer kan verhogen. Of zou het probleem zitten in het verkeerd monteren van het kopje aan de ethernetkabel?

Ik hoop duidelijk geweest te zijn. Ik hoop spoedig op antwoord.

M.v.g,

Marin

ton2e
viviones schreef:
Hallo, ik ben nieuw maar heb wel een probleem.
Ik heb zojuist de modem ge´nstalleerd van telfort. Het betreft de Zyxel P-2602H-D1A. Hij doet het op de ene computer prima. Maar toen ik een ethernet kabel heb aangelegd naar de bovencomputer bleek dat ik amper een internet verbinding heb. Ik moet 5 minuten wachten voordat hij de verbinding tot mijn email tot stand heeft gebracht. Nu vroeg ik me af hoe je de snelheid naar de bovencomputer kan verhogen. Of zou het probleem zitten in het verkeerd monteren van het kopje aan de ethernetkabel?
Ik hoop duidelijk geweest te zijn. Ik hoop spoedig op antwoord.
M.v.g,
Marin

Aangenomen dat beide systemen rechtstreeks op de Zyxel zijn aangesloten is er of een probleem met de bedrading of de instelling van de 2e PC is niet in orden.

Wat bedoel je met "et verkeerd monteren van het kopje aan de ethernetkabel"? heb je geprobeerd zelf een ethernetkabel te maken?

EdP
Ja het zou heel goed kunnen liggen aan je kabel krimp-kunsten. Het zou best kunnen zijn dat er een adertje net niet goed contact maakt. Gelukkig kun je dat vrij gemakkelijk nog eens doen. Stukje afknippen en een nieuw stekkertje eraan krimpen.

Ook moet je er voor zorgen dat de kabel geen scherpe bochten maakt. EÚn keer een ethernet kabel knikken kan 'm helemaal verpesten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid delen tussen twee computers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
jaren bedonderd met snelheid Snelheid 2 19 juni 2016, 08:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
T4 abonnement, minder snelheid voor je geld Algemeen 15 13 mei 2013, 01:56
twee xboxen op Zyxel P-2812HNU-F1 Algemeen 7 18 november 2012, 00:37
Twee accounts op ZyXel modem van Telfort? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 november 2012, 00:07
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:07:57
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv