obey-robots.txt
04 December 2016, 19:19
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Vandaag op TELFORT !

Jelle1961
Hoi vandaag op telfort en moet zeggen prima gegaan,zat voorheen op xs4all zeer snel maar dit is even snel een prima verbinding
voor een zeer lage prijs ! scheelt me maandelijks 54 euro !
Deed net even een snelheids meting !
Your current bandwidth reading is: 19.07 Mbps which means you can download at 2.38 MB/sec. from our servers ! Dat is veelbelovend !
Groetjes Jelle
Gewijzigd door Jelle1961 op 29 april 2008, 23:20

babasukka
Hallo

ik heb ook vandaag mijn telfort binnen en het werkt prima

maar kan ik nu dan gewoon mijn kpn abo opzeggen?

Wizkid
Je bedoeld je BelBasis abbonement?

Ja, dit is mogelijk bij Telfort, staat ergens in hun voorwaarden geloof ik

Liberty
Vandaag ook op internet via Telfort, de activering ging prima.
En meteen op de beloofde snelheid ook via usenet.
Klasse van Telfort. SmileWink

Groeten Ron
Gewijzigd door Liberty op 29 april 2008, 18:41
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

Wizkid
Ik ben echt benieuwd wat het gaat doen hier.

Ga per 5 mei over (op een maandag), nu maar niet hopen dat het een maandagochtendproduct isWink.

Zit zo'n 2 km van de centrale, dus ben echt benieuwd wat ik ga halen.

Liberty
Ik zit op ongeveer 300 meter afstand van de centrale en behaal een snelheid van ongeveer 6,8 Mbps download bij een 8 Mbps abonnement.
Modem traint op 8 Mbps.

265525079
Gewijzigd door Liberty op 30 april 2008, 01:29
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

Wizkid
300 meter en 6.7 Mbps over van de 8 ?

Lijkt me erg stug ?

Bij ADSL haal je tot 1900 meter (mits de bekabeling etc etc goed is) de volle 8 Mbit

Puma
De volle 8 mbit kun je nooit halen! Is theoretisch niet mogelijk namelijk!
Je hebt altijd te maken met overhead van TCP/IP protocol (Internet taal)

Liberty
Precies wat Puma zegt, je haalt dus nooit de volle 8 Mbps bij ADSL. Wink

265649346
Gewijzigd door Liberty op 30 april 2008, 10:35

EdP
Hier worden 2 dingen door elkaar gehaald. Je kunt bij downloaden geen 1MByte/s (8Mbit gedeeld door 8 bits) vanwege de overhead bij TCP/IP, het is eerder 1:10 gemiddeld genomen. Verder kun je vaak niet de volle 8Mbit/s (bij ADSL2 zonder + dus) halen vanwege de fysieke afstand tot de wijkcentrale.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vandaag op TELFORT !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:38:12
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv