obey-robots.txt
04 December 2016, 19:20
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ik baal er nu echt van

paul407
ik heb vrijdag 30 november voor de derde keer een aanvraag ingediend bij Telfort voor een abonnement met telefonie (20 mb )
De eerste keer zou ik op 26 november overstappen maar dat kon niet omdat de lijn nog bezet was door Orange. . .
opnieuw aangevraagd per 6 december omdat per 1 december het abonnement bij Orange beŽindigd was. . . wederom kon het niet gebeuren hoorde ik op 28 november omdat de lijn nog ingebruik was ofzo????

Wederom meteen weer aangevraagd met het verzoek of het wat sneller kon omdat ik nu zometeen 3 weken zonder telefoon en zonder internet zit. . .
antwoord: sneller kan niet.
Dus nu maar weer afwachten of ze het nu wel voor elkaar kunnen krijgen bij Telfort.

Ik word hier wel moe van, ik dacht dat ik gewoon op 26 november vloeiend over kon stappen van Orange naar Telfort omdat de opzegging en de nieuwe aansluiting elkaar overlappen, mis dus.

Ik begin nu wel m'n twijfels te krijgen omdat Telfort wel erg makkelijk zegt dat ze de omzetting niet kunnen regelen en dan verder niks meer onderneemt.
Gewijzigd door paul407 op 12 januari 2008, 16:04

SimOnly
Dubbelposting verwijderd en de eerste (originele) verplaatst van Algemeen naar Opleveringsproblemen. Wink
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Redyak
paul407 schreef:
ik heb vrijdag 30 november voor de derde keer een aanvraag ingediend bij Telfort voor een abonnement met telefonie (20 mb )
De eerste keer zou ik op 26 november overstappen maar dat kon niet omdat de lijn nog bezet was door Orange. . .
opnieuw aangevraagd per 6 december omdat per 1 december het abonnement bij Orange beŽindigd was. . . wederom kon het niet gebeuren hoorde ik op 28 november omdat de lijn nog ingebruik was ofzo????

Wederom meteen weer aangevraagd met het verzoek of het wat sneller kon omdat ik nu zometeen 3 weken zonder telefoon en zonder internet zit. . .
antwoord: sneller kan niet.
Dus nu maar weer afwachten of ze het nu wel voor elkaar kunnen krijgen bij Telfort.

Ik word hier wel moe van, ik dacht dat ik gewoon op 26 november vloeiend over kon stappen van Orange naar Telfort omdat de opzegging en de nieuwe aansluiting elkaar overlappen, mis dus.

Ik begin nu wel m'n twijfels te krijgen omdat Telfort wel erg makkelijk zegt dat ze de omzetting niet kunnen regelen en dan verder niks meer onderneemt.

Ik ben al aan mijn 4de toe. Het probleem is jezelf en orange.
Toen we op hebben gezegd hadden we moeten melden dat we een Telco-Telco gingen doen met Telfort.
Dat is later niet meer te regelen.
Dus bij je overstapaanvraag bij telfort controleren ze Orange. En die geeft dan aan dat de lijn wordt gesloopt ipv telco-telco. Dan kan telfort nietss.
Je moet dus wachten tot je lijn gesloopt is en dan een aanvraag door op een kale lijn en niet als overstap.

hondengek
Misschien kan ik je een hart onder de riem steken door te melden dat een correcte telco-telco migratie (in mijn geval van Hetnet naar Telfort) geen garantie is voor een probleemloze overstap.
Ik kon (overeenkomstig orderbevestiging) weliswaar op 19 dec jl. de T-verbinding activeren maar daar bleef het dan verder ook bij.
Niks geen (eveneens bestelde) vaste telefonie of toegang tot Mailserver.
Telefoonlijn geeft inbezettoon en biedt absoluut geen mogelijkheid tot het inspreken van een bericht.
Orderstatus geeft, ondanks talrijke malen hiervoor de klantenservice benaderd te hebben, sinds een week of drie de status VIER weer.

Voorlopige conclusie: ook bij Telfort is het klaarblijkelijk een zootje.
Jammer dat ik me als rechtgeaarde kaaskop heb laten leiden door het vermeende prijsvoordeel.

Vraag: wat gebeurt er met de lijn (nieuw T-telefoonnummer) in geval ik aandring tot ontbinding van contract a.g.v. in gebreke blijven?
In concreto: hoe kan ik de stap terug (hoewel ongaarne) naar Hetnet maken?

Timelord
Ik denk dat je in ieder geval weer 69 euro aansluitkosten moet betalen.

paul407
Nou ik heb nu (2 januari) eindelijk adsl verbinding. Ik heb echter plus telefonie aangevraagd maar hier kan ik niks over vinden in de post die ik tot nu toe heb ontvangen. Toen er over gebeld met de klantenservice en die zeiden dat ik dat weer apart zal moeten aanvragen..... terwijl ik dit al bij mijn eerste aanmelding gevraagd heb met een nieuw telefoonnummer erbij!!
Ik zit nu al ruim een maand zonder telefoon!!!
Nou, morgen maar weer bellen hoe dat zit.
Ik heb ook nog geen verbinding met mijn mailbox.

En dat bellen moet dus weer met mijn mobieltje, dus weer extra kosten......

Was ik maar nooit overgestapt!!!!

paul407
Nou, vandaag maar weer gebeld hoe het met mijn telefoonaansluiting zit. . . . Op mijn vraag of er wel een aanvraag voor vastbellen bij hun is bleek dit gelukkig wel het geval.

Volgens de dame aan de andere kant van de lijn zijn er problemen met de telefoonlijn en gaat men het handmatig omzetten (?????)
Ik moet nog 5 dagen geduld hebben.
Ik krijg in die periode ook een brief met alle gegevens en het nieuwe nummer. . . .
uhhhh... als het goed is.

Ben benieuwd wanneer de faktuur ingaat voor dit abonnement.
Gewijzigd door paul407 op 08 januari 2008, 17:24

paul407
Nou, het is vandaag 12 01, dus 5 dagen later.... de hele dag achter mijn brievenbus liggen wachten op die ene brief..... die met het telefoonnummer en de gegevens.....
Maar nee hoor,

TELFORT KOMT WEER ZIJN BELOFTES NIET NA ! ! !

Ik word er nu echt ziek van, we hebben al 6 weken geen telefoon.

Nu zal ik dus weer moeten bellen Š 30 cent per minuut + je mobiele kosten.

Ik BAAAAAAAAAAAAL van Telfort ! ! !
Gewijzigd door paul407 op 12 januari 2008, 16:02

Timelord
Ik heb een brief van de KPN gehad dat per 11-1 mijn abo zou eindigen.
Op diezelfde dag kon ik mijn lijn activeren via Telfort.
De brief met gegevens had ik al lang in huis.

Vraag dus eens bij de KPN na of en wanneer ze jouw lijn opheffen, misschien dat je dan een duidelijker beeld krijgt van wanneer je lijn wordt overgezet.

Puma
paul407 schreef:
Nou, het is vandaag 12 01, dus 5 dagen later.... de hele dag achter mijn brievenbus liggen wachten op die ene brief..... die met het telefoonnummer en de gegevens.....
Maar nee hoor,

TELFORT KOMT WEER ZIJN BELOFTES NIET NA ! ! !

Ik word er nu echt ziek van, we hebben al 6 weken geen telefoon.

Nu zal ik dus weer moeten bellen Š 30 cent per minuut + je mobiele kosten.

Ik BAAAAAAAAAAAAL van Telfort ! ! !

Je kunt altijd een tijdelijke oplossing plaatsen!
Indien je niet veel belt met je telefoonlijn, dan kun je budgetphone prepaid nemen. 1 jaar lang een nummer voor maar 10 euro per jaar!

Bel je veel? Neem dan voipbuster erbij. gooi er 10 euro (2.50 erbij voor belasting etc) en je kunt 120 dagen gratis bellen naar Nederland en tig andere landen.

Totaal kom je dus uit op: 22.50
10 euro voor budgetphone voor inkomend nummer (normaal telefoonnummer dus)
12.50 voor voipbuster.

Voxalot een gratis accountje maken. Vragen aan budgetphone of ze jouw nummer willen doorsturen naar "username@eu.voxalot.com" en voila.

Je bent uit via een super voordelige lijn en inkomend is ook van uitstekende kwaliteit en zeer goedkoop! Dus als iemand jouw budgetphone nummer belt (bijv 0203456789) dan gaat je telefoon over, maar je belt automatisch uit via voipbuster als je toestel pakt en zelf een nummer draait.

Heb bovenstaande opstelling als proef draaien. Ben al een trouwe klant van voipbuster sinds 2006 en van budgetphone sinds een paar weken.

Wanneer telfort jouw telefoon lijn heeft opgeleverd. Kun je altijd teruggaan. Je hoeft niet eens wat te veranderen. Je kunt namelijk voipbuster aanmelden op poort 2 van het modem en Telfort op poort 1.
Schakelen doe je dan als volgt. Telefoondraad in poort 2 of 1 steken. Afhankelijk van welke provider je wilt gebruiken om mee te bellen.

www.budgetphone.nl
www.voipbuster.com
Gewijzigd door Puma op 13 januari 2008, 02:28

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik baal er nu echt van', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Platte kabel - maakt het nou echt zo veel uit. Snelheid 5 03 december 2008, 22:38
Wanneer gaat Telfort echt de problemen aanpakken??? Algemeen 8 13 maart 2008, 18:58
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:39:21
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv