obey-robots.txt
02 December 2016, 23:16
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Telefoon storing Wolphaartsdijk-Goes Zeeland

tvds
Nou, vandaag prima kunnen bellen...... maar sinds 18:00 geen telefoon meer.

Als ik bel naar iemand dan hoor ik helemaal niks.

Als ik met mijn mobiel naar mijn eigen nummer bel dan gaat hij wel over (op mijn mobiel) maar mijn thuis telefoon doet niks.

Mijn vrouwtje zegt dat dit wel vaker voor komt.... mensen hier wordt ik niet blij van.

Had ik dan toch bij de KPN moeten blijven....... ??? Dat kost wat, maar daar heb ik nooit problemen gehad met internet plus bellen

rico29
Hier in Almere hetzelfde. Lijkt wel op heel Nederland plat ligt momenteel.SadSad

Albs
En hier in Wirdum (Groningen) en Delfzijl ligt het er ook uit Shock

adsl460763
Het is al minimaal de derde keer deze week dat de telefoon er compleet uit ligt. Voor zover ik het zelf heb ervaren iig. Waarschijnlijk gebeurt het dus nog veel vaker, zonder dat ik er weet van heb, maar waardoor ik voor anderen gewoon niet bereikbaar ben.

Inmiddels ben ik nog geen twee maanden abonnee bij Telfort en het is een drama. De 20 MB Internet die me beloofd is haalt het bij lange na niet bij het 4 MB lijntje dat ik had bij Tiscali had en waar ik jarenlang probleemloos mee gewerkt heb.
Als het al werkt, want doorgaans moet ik om de haverklap m'n netwerkverbindingen resetten, omdat de zaak gewoon steeds wegvalt.

Wat een sukkels.... Wat een klerezooi daar...

Kan Telfort niet helemaal weg?????

Kunnen over dět soort praktijken niet eens een keer Kamervragen gesteld worden...????

ET
Ook Leerdam wederom (na dinsdag en woensdag) geen telefoon. Ergens deze avond is het gestopt.

nkojak
Ook in Groningen vanaf 20.00 op 26-04-2008 geen telefoonverbinding. Resetten helpt niet.

Leo_Gr
"Nou, vandaag prima kunnen bellen...... maar sinds 18:00 geen telefoon meer.

Als ik bel naar iemand dan hoor ik helemaal niks.

Als ik met mijn mobiel naar mijn eigen nummer bel dan gaat hij wel over (op mijn mobiel) maar mijn thuis telefoon doet niks."

Ook in Schiedam zijn er wederom bovenstaande problemen met Telfort.

linkingpin
Ik zag net dat Telfort de mededeling dat er een storing is van de site heeft gehaald. Ik heb echter nog steeds geen vaste lijn. 023

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon storing Wolphaartsdijk-Goes Zeeland', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing Algemeen 3 20 april 2016, 14:55
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
Storing TV tijdens onweer Storing 12 31 augustus 2015, 19:08
Vermelding op de telefoon Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 2 19 januari 2015, 17:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:07:19
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv