obey-robots.txt
08 December 2016, 08:51
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Internet bellen

CvR
Ik ben via Speedlinq bij Telfort terecht gekomen (allebei overigens onder de vlag van KPN die hevig aan het reorganiseren is met zijn hele internetwinkel).
Ik heb hier ADSL bellen aangevraagd. Telfort regelt dan alles voor je !!!! Maar helaas is mijn KPN aansluiting al opgeheven voordat ik mijn modem en de bijbehorende gegevens heb ontvangen die ik gelijktijdig bij Telfort heb besteld bij mijn aanmelding!
Als ik niet had gebeld zou ik zelfs nooit en geschikt modem hebben ontvangen want dat waren ze even vergeten. Ik heb me overigens ook al twee keer aan moeten melden voordat mijn aanvraag doorkwam de eertse keer hoorde ik twee weken helmaal niets dus de helpdesk maar een gemailed die hebben ook minimaal een week nodig om een antwoord te geven maar ze streven ernaar om binnen twee werkdagen te antwoorden. Ik krijg het idee dat ze zelf werkelijk geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en dat de mensen die ze als KLANT binnenhalen allemaal amateuristische sukkels zijn.
Bij telefonisch kontakt met de dure helpdesk wordt medegedeeld dat Telfort een foutje heeft gemaakt (komt overigens zeer zelden voor bij Telfort dat ze fouten maken kijk maar eens rond op dit forum nauwelijks klachten!!!! DE GROOTSTE PRUTSERS ZITTEN BIJ KPN"
Mij werd medegedeeld dat ik zeker 5 werkdagen zonder vastetelefoon zit en Telfort doet daar verder niets aan.
Eigen schuld dikke bult want je weet als je met KPN in zee gaat dat het fout kan gaan die zijn dom geboren suf gewiegd en hebben nooit iets bijgeleerd

Richard
zonder vastetelefoon zit en Telfort doet daar verder niets aan

Telfort -kan- daar niets aan doen, KPN moet daarvoor weer in je wijkcentrale werkzaamheden uitvoeren.

Grootste prutsers? Nja, dan heb je nog niet bij Alice en Orange gelezen volgens mij daar is het niet veel beter.Wink

Het kan inderdaad wel eens mis gaan, dat is het nadeel met al die geautomatiseerde systemen. Is er ergens een hickupje, net op het moment dat jouw account voorbij komt, dan heb je een probleem en dat kan dus bij alle providers voorkomen.

Ook die 5 werkdagen ligt aan het feit dat de KPN zelf deze tijd aanhoudt voor een werkopdracht uit te voeren. Kan dus ook binnen 3 dagen geregeld zijn, dat ligt er maar aan hoe snel KPN is.

Daarnaast ga je -altijd- met KPN in zee als je een adsl abo neemt, want alle vaste telefoonlijnen zijn nog van KPN en de monteurs van sommige andere providers die ook in de telefooncentrales mogen werken (BBNed bijv.) kunnen evenzogoed fouten maken en dat gebeurt ook.

Het is en blijft natuurlijk bijzonder jammer dat je dit gebeurt is, maar zoals gezegd, dat kan je bij elke provider gebeuren en dat gebeurt ook, lees de berichten er maar op na.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:28:13
| hilka8508:39:39
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv