obey-robots.txt
04 December 2016, 09:11
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Klantenservice Telfort geeft geen reactie.

Liberty
Als je naar Telfort klantenservice een bericht stuurt krijg je geen antwoord of het moet een paar weken duren.

Heeft iemand betere ervaring met de helpdesk of evt een e-mail adres van de klantenservice?
Gewijzigd door Liberty op 17 april 2008, 07:33
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

PJWLignon
Mijn ervaring:

een email sturen is gratis; het antwoord - als het al komt - kan op zich laten wachten en is algemeen van aard.
Het is wel gratis.

De telefoon kost 30 cent per minuut, en het kan wel even duren voor je aan de beurt bent. Je krijgt dan wel direct antwoord.

Alternatief: bekijk de fora of er gelijkluidende vragen en antwoorden zijn.

ton2e
PJW Lignon schreef:
De telefoon kost 30 cent per minuut, en het kan wel even duren voor je aan de beurt bent. Je krijgt dan wel direct antwoord.

En dat is nu net het meest irritante van bedrijven als Telfort. Je moet ze bellen over problemen waarvan de oorzaak in vele gevallen bij hen zelf ligt, dat gesprek loopt volledig over hun lijn en levert hen dus absoluut geen kosten op. En ondertussen mag je dik betalen (meestal via een GSM, dat is dus dubbel betalen) voor het wachten op een juf die nergens een antwoord op heeft behalve "Hebt u even geduld .....".

Dit soort bedrijven heeft zelfs niet de intelligentie (hoewel, waarschijnlijk doen ze het bewust) om direct een keuze te geven "Telefoniestoring melden' en dan eerst een bandje met waar er allemaal bekende storingen zijn.

Het frappante is wel dat al die bedrijven wel een apart salesnummer hebben wat niet alleen gratis is maar ook nog eens vlot beantwoord wordt.

Los van dit alles. Het is gewoon onbeschoft om een probleem via mail gemeld na meerdere weken te beantwoorden met een email waarin gezegd wordt "wij hebben het te druk ..... belt u als u het probleem nog heeft". San is de conclusie duidelijk: met de 0900 lijn wordt heel erg goed en heel erg makkelijk heel veel geld verdiend.

PJWLignon
Het kan anders:
XS4all heeft een gratis helpdesk, maar dan betaal je wel veel meer aan abonnementskosten per maand
(bijna 40 euro voor 4Mb = 10euro per Mb ).

Telfort heeft een dure helpdesk, maar dan betaal je veel minder aan abonnementskosten per maand (bijna 20 euro voor 20Mb= 1 euro per Mb ).
Gewijzigd door PJWLignon op 17 april 2008, 17:18

ton2e
PJW Lignon schreef:
Het kan anders:
XS4all heeft een gratis helpdesk, maar dan betaal je wel veel meer aan abonnementskosten per maand
(bijna 40 euro voor 4Mb = 10euro per Mb ).

Telfort heeft een dure helpdesk, maar dan betaal je veel minder aan abonnementskosten per maand (bijna 20 euro voor 20Mb= 1 euro per Mb ).

XS4all is de enige die ik ken met een fatsoenlijke helpdesk. Overigens kent XS4all geen "gratis" telefonie en moet je vergelijken met hun Basic abo en dat kost pakweg 60 euro dus 3 euro per Mb.

En je krijgt er een prachtig mooi Fritz!Box modem/Router bij. Kost je in de winkel minimaal 160 euro. En je hebt gratis toegang tot alle KPN Hotspots.
Gewijzigd door ton2e op 17 april 2008, 19:07

Liberty
Inmiddels een standaard antwoord gekregen met ticket nummer.
Verzoek om de vraag opnieuw te stellen want ze gaan ervan uit dat het inmiddels opgelost is of je dat elders een antwoord hebt gekregen of gewoon even bellen, mooi niet.

Dus het bericht maar opnieuw sturen. Maar ja voor 20 euro per maand kun je niet veel verwachten van een klanten service.
Gewijzigd door Liberty op 17 april 2008, 20:21
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

Richard
XS4all is de enige die ik ken met een fatsoenlijke helpdesk.

Ik ken er nog eentje, Tweakdsl en helpdesk met gewoon telefoonnr. dus geen 0900.
Kwaliteit betaal je echter ook, XS4all is voor vergelijkbare snelheid dan ook peperduur, 20mbit voor 54,95 daarmee is een klantenservice dik betaald. Bij Tweakdsl ligt het ook rond die prijs, iets goedkoper. Kwaliteit betaal je nu eenmaal.Wink

Tot nu toe heb ik zelf overigens goede ervaringen gehad met Telfort via mail, maarja er kan altijd wel eens wat naast de boot vallen.

Timelord
ICTconcepts heeft ook een normaal nummer en als je belt krijg je iemand aan de lijn met verstand van zeken.
En anders word je gewoon doorverbonden naar de juiste persoon.

ton2e
Timelord schreef:
ICTconcepts heeft ook een normaal nummer en als je belt krijg je iemand aan de lijn met verstand van zeken.
En anders word je gewoon doorverbonden naar de juiste persoon.

En die berekenen XS4all tarieven dus zit het ruimschoots in je maandelijkse kosten (bijna 60 euro) verdisconteerd.

Liberty
Allemaal niet on topic. Het gaat niet om het vergelijken van de helpdesk van andere providers maar de helpdesk van Telfort geeft geen reactie en alleen na een week standaard antwoord.
Heeft de helpdesk ipv een contact form ook een rechtstreeks e-mail adres?
Gewijzigd door Liberty op 18 april 2008, 22:22

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice Telfort geeft geen reactie.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
Geen TV signaal Algemeen 1 15 oktober 2016, 19:56
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:08:08
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv