obey-robots.txt
07 December 2016, 13:28
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Stilzwijgend verlengen

Sillycious
Mijn sim-only abo bij Telfort is stilzwijgend verlengt. Waardeloos, want ik wilde er weg, omdat ze slecht te bereiken zijn: mail bij Telfort online wordt niet verstuurd en je moet noodgedwongen een duur nummer bellen voor hun z.g. 'klantenservice'.
Ik heb 2 abo's lopen bij Telfort, dus tja, dan kan het gebeuren dat je niet meer weet welk abo er wanneer eindigt, dus had het in mijn ogen niet meer dan normaal geweest dat je herinnert wordt aan het feit dat je tijdig d.m.v. mail of brief, desnoods SMS, je abo afloopt zodat je tijdig kan kiezen voor blijven of weggaan. Ik vind de service van Telfort waardeloos geworden. Ik wil graag weten of ik evengoed nog onderuit kan komen onder dat abo.

Gr.
Silly

ton2e
Sillycious schreef:
Mijn sim-only abo bij Telfort is stilzwijgend verlengt. Waardeloos, want ik wilde er weg, omdat ze slecht te bereiken zijn: mail bij Telfort online wordt .......... kan het gebeuren dat je niet meer weet welk abo er wanneer eindigt, dus had het in mijn ogen niet meer dan normaal geweest dat je herinnert wordt aan het feit dat je tijdig d.m.v. mail of brief, desnoods SMS, je abo afloopt zodat je tijdig kan kiezen voor blijven of weggaan. Ik vind de service van Telfort waardeloos geworden. Ik wil graag weten of ik evengoed nog onderuit kan komen onder dat abo.

Nagenoeg geen enkel bedrijf (ook op andere gebieden zoals verzekeringen, abonnementen, ...) leveren een dergelijke service. Enige optie is dit soort zaken in een (electronische) agenda bijhouden en ook zijn er websites die je waarschuwen voor belangrijke data.

De service in deze van Telfort is dus even goed of slecht als van iedere andere provider.

EdP
Bingo! Nu weet je waar Telfort van leeft. Goeiekope abbonnementjes verkopen en dan maar hopen dat je de opzegtermijn van 3 maanden was vergeten. Gelukkig valt de schade nog redelijk in te perken, want na je minimale contractduur heb je geen jaarabonnement meer en kun je gewoon tussentijds opzeggen.

Volgende keer kun je jezelf ook ruim vantevoren een reminder laten sturen door diverse reminder-diensten, een agenda-item in je telefoon of Outlook agenda om 's wat te noemen (zelfde als Ton2e's antwoord). Desnoods een papieren zakagenda als je dat hebt.

By the way, slecht bereik kan aan de provider liggen, maar kan ook aan je toestel of je woning liggen. Heb je buiten op straat wel bereik en binnen niet, dan helpt opzeggen je niet verder.
Gewijzigd door EdP op 20 april 2008, 18:08

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stilzwijgend verlengen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Stilzwijgend verlengt. Algemeen 1 18 augustus 2011, 18:42
Verlengen Internetabo Algemeen 1 05 augustus 2010, 13:10
korting bij afsluiten/verlengen abonnement telfort-internet Frequently Asked Questions 4 09 maart 2010, 14:07
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:29:11
| hilka8501:32:44
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv