obey-robots.txt
04 December 2016, 17:18
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Opleverproblemen in het kwadraat

Noltens
Korte intro: 7 januari 2008 Telfort aangevraagd per 28 maart 2008 en Tele2 netjes de brief met behoud van telefoonnummer gezonden. Bevestig van Telfort en van Tele2. Geen vuiltje aan de lucht tot zover. 20 februari telefoon en internet doet niets meer, Tele2 bellen we gaan het uitzoeken vreemd raar jullie kennen de de commentaren van dergelijke Customer Services wel. 20 februari op het werk via webmail mail van TELFORT? Gefeliciteerd! Uw Telfort internet is geactiveerd. Ik bellen, kan helemaal niet 20 februari versus 28 maart lijkt me wat vroeg. Reden of oorzaak (ja dat zal Tele2 wel gedaan hebben) maar goed, per wanneer kan ik dan bellen. 5 werkdagen mijnheer. Zal jullie niet vervelen met de vele telefoontjes (mijn GSM dus) aan Telfort, zelfs op 28 maart geen telefoon. Weer gebeld, gaat naar 2e lijn moet binnen 5 werkdagen opgelost zijn, als nodig bellen ze u mobiel. Vandaag 9 april 2008, lijn is stabiel, gebeld worden kan ook maar bellen isabsoluut niet mogelijk welk nummer ik ook kies, 06 of vast resultaat is zo'n afgesloten toon. Eergisteren een brief gezonden aan Telfort met de hele bel geschiedenis + kopiefactuur van GSM alsmede passages uit hun Overeenkomst en Algemene Voorwaarden. Concreet heb ik Telfort in gebreke gesteld, eis ik compensatie voor de kosten en wil ik binnen 5 werkdagen schriftelijk de bevestiging van de oplevering conform mijn aanvraag. Juridisch advies reeds ingewonnen bij onze bedrijfsjurist en als nodig gaat zij hier echt mee aan de gang. Wordt vervolgd...........Angry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opleverproblemen in het kwadraat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:37:28
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv