obey-robots.txt
03 December 2016, 01:16
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

In bridge mode geen toegang tot webinterface modem

Tony
Ik heb een andere router aangeschaft en het modem van Telfort staat ook als router ingesteld.
Dat geeft problemen met het benaderen van de site van de router.

Het modem van Telfort in de bridge mode gezet zodat ik alles kan instellen in de router.

Nu kom ik niet meer in het modem... Weet iemand een oplossing hiervoor. Raar trouwens dat dit niet kan overigens als je het modem in de bridgestand zet.

ton2e
Tony schreef:
Ik heb een andere router aangeschaft en het modem van Telfort staat ook als router ingesteld.
Dat geeft problemen met het benaderen van de site van de router.
Het modem van Telfort in de bridge mode gezet zodat ik alles kan instellen in de router.
Nu kom ik niet meer in het modem... Weet iemand een oplossing hiervoor. Raar trouwens dat dit niet kan overigens als je het modem in de bridgestand zet.

Heeft het Telfort modem nog wel een IP adres wat binnen het dezelfde range ligt?

Waarom laat je trouwens het Telfortmodem/router niet als DHCP server fungeren en zet je je eigen router in bridge mode?

Tony
ton2e schreef:
Heeft het Telfort modem nog wel een IP adres wat binnen het dezelfde range ligt?

Waarom laat je trouwens het Telfortmodem/router niet als DHCP server fungeren en zet je je eigen router in bridge mode?

Het is gewoon 192.168.1.254 en ik wil liever zaken voor mijn eigen netwerk regelen via mijn router i.p.v. Telfortmodem.

ton2e
Tony schreef:
Het is gewoon 192.168.1.254 en ik wil liever zaken voor mijn eigen netwerk regelen via mijn router i.p.v. Telfortmodem.

Waar het dus omgaat is dat de rest van je netwerk ook in de 192.168.1.xxx range zit en er geen ander apparaat ook 192.168.1.254 heeft.

Heb je het manual (Zyxel site) al bekeken?

Twinman
Je moet op één router het ipadres van de router zelf aanpassen in bv 192.168.1.253
Dan kan je in beide routers via de webinterface komen
Gewijzigd door Twinman op 03 april 2008, 11:17

fritsvl
Ik heb het ip adres van het (standaard)modem veranderd in 192.168.2.1 en mijn router heeft het ip adres 192.168.1.1.
Alles werkt perfect. modem en router zijn via de web interface te benaderen.

Tony
Het probleem is dat er twee verschillende subnetten zijn.
IP-adressen aanpassen naar één subnet is het handigste en dan kan ik wel in zowel het modem als de router.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In bridge mode geen toegang tot webinterface modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen TV signaal Algemeen 1 15 oktober 2016, 19:56
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:06:59
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv