obey-robots.txt
04 December 2016, 19:20
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Overstap Tiscali - Telfort nog niet hoopvolgevend.

betwixt
Beste mensen,

Telfort/Tiscali gaat naar mijn mening tot op heden niet zorgvoldig met mijn omzetting om.

- Ik heb een "studenten ADSL" abonnement (Algemene voorwaarden van Tiscali). Deze loopt af per 4 mei.
- Nu Tiscali is overgenomen door Telfort, wilde ik overstappen naar het 20mbit abonnement (zonder telefonie). Dat heeft voor mij namelijk twee voordelen, 5 euro goedkoper per maand én een snellere verbinding.
- Begin maart bel ik naar het 30ct p/m nr. van Tiscali/Telfort. Op advies van de antwoordcomputer kies ik twee keer optie twee voor de afdeling Administratie. De computer zegt vervolgens: kies optie één als u wilt overstappen naar het Telfort 20mbit abonnement.
- Dat doe ik en ik vertel de medewerker dat ik graag wil overstappen van Studenten ADSL (Tiscali) naar Telfort 20mbit. De mederwerker geeft aan dat ik daarvoor met de Administratie afdeling dien te spreken. ?????? Je begrijpt het al. Geen verschrikkelijk foutje, maar ook niet hoopvolgevend. Ook kon de medewerker mij niet doorverbinden en zat er niks anders op dan opnieuw naar het dure nr. te bellen.
- Ik bel opnieuw, en beland wederom na twee keer optie twee gekozen te hebben, in het submenu "Administratie". Nu kies ik maar de optie "overige administratieve vragen"
- De betreffende medewerker geeft aan dat hij moet navragen hoe ik kan overstappen.
- Na 5 minuten in de wacht te hebben gestaan geeft hij aan dat dit in mijn geval alleen schriftelijk kan, aangezien ze de boel nog niet goed geautomatiseerd hebben voor klanten via Studenten ADSL.

Goed, op advies stuur ik direct aangetekend, de volgende brief:

-----------------------------------------------------
Betreft: Overstap Tiscali “studenten ADSL” naar Telfort 20mb abonnement.

Geachte heer/mevrouw,

Vrijdag 8 maart jl. heb ik telefonisch contact gehad met uw afdeling klantenservice over het volgende. Mijn abonnement bij “Studenten ADSL” (algemene voorwaarden Tiscali) loopt af per 4 mei 2008. Vanwege het feit dat Tiscali is opgegaan in Telfort, wil graag overstappen naar het Telfort 20mb abonnement van 19,95 p/m. Tijdens het telefoongesprek gaf uw collega aan dat dit mogelijk is, maar dat vanwege een inferieur geautomatiseerd overstap proces, klanten van “Studenten ADSL” een dergelijk verzoek alleen schriftelijk kunnen indienen.

Ik verzoek u dan ook vriendelijk:

Aan het einde van mijn Tiscali jaarcontract 4 mei jl. zorg te dragen voor een succesvolle, naadloze overstap naar het Telfort 20mb abonnement van 19,95 p/m.

En indien dit bovenstaande niet mogelijk is:

Mijn huidige “Studenten ADSL” Tiscali abonnement met klantnr. xxxxxx per 4 mei 2008 algeheel te beëindigen.

In achtneming van de kalendermaand opzegtermijn, verzoek ik u mij uiterlijk 24 maart 2008 een bevestiging te sturen van de overstap, of indien niet mogelijk, de algehele beëindiging.
Ik dank u hartelijk en in afwachting van uw reactie verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
---------------------------------------

- Tot op heden geen reactie.
- Ik heb vanavond wederom gebeld met de helpdesk. Ik trap wederom in de fout van het antwoordcomputer en bel opnieuw.
- De medewerker geeft aan dat de brief niet in hun computer staat en daarom volgens haar nog niet verwerkt is. Ze kan niet aangeven wanneer ik een bevestiging ga ontvangen en hoe de aanvraag verder zal verlopen.

Ik ben benieuwd of ik nog een bevestiging ga krijgen (vóór eind deze maand), van omzetting of beëindiging van het abonnement. Wat is jullie ervaring tot nu toe met overstappen? Nog tips? Hartelijk dank!

DM

ml11
Hoi,

Ik had hetzelfde met mijn aangetekende opzegging bij planet. Na 1,5 week had ik nog niks gehoord.
Toen heb ik gebeld, en zeiden ze, maar dat kan ik nu zo voor U regelen. En 1 uur later had ik al een bevestigingsmail van planet.

Succes ermee.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap Tiscali - Telfort nog niet hoopvolgevend.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:39:14
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv