obey-robots.txt
07 December 2016, 13:27
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

adsl1 adsl2

erik1972
nu woon ik 395 meter van de centrale af
maar volgens de postcode check kom ik niet verder dan 8mb
ra ra hoe kan dat

(nu hoor je me verder niet klagen want ik download nu met 833 kbps via eweka had hiervoor planet van 320 kbps)

maar lig dit aan kpn of aan telfort zelf en kunnen ze nog iets aan de centrale doen verder.

gr erik

MisterSenseo
Zeer waarschijnlijk heb jij daar geen Telfort (Tiscali,BabyXL,BBNed) netwerk mogelijkheden maar via KPN de verbinding,die komt inderdaad niet hoger dan 8 Mbit..........los daarvan is 833 kb/sec niet verkeerd op zo'n lijn........check http://pcdb.bbned.nlvoer je postcode en huisnummer in en je weet of je werkelijk ADSL2+ hebt of niet.
Succes ermee............SmileSmileSmile

erik1972
dat klopt alleen kpn lijnen zijn beschikbaar
wel vreemd dat kpn dit niet opvoert

MisterSenseo
Dat is dus (als je er al van kan spreken) het addertje van Telfort.........de verbinding is TOT 20 Mbit.........jij hebt de pech dat jouw lijn niet voor ADSL2+ geschikt is dus je zit automatisch op de KPN lijn,die (nog) niet verder komt dan 8 Mbit........helaas,pindakaas,maar met die 833 kb/sec hoef je niet ontevreden te zijn,in dit geval........
Gegroet,MisterSenseo SmileWinkGrin:p

rubberenrobbie
volgens bbned zit ik 1800 meter van de centrale verwijderd en ligt er adsl2+. Mijn modem geeft aan dat 14 Mb de max.downloadsnelheid is. Daar kan ik mee leven, maar ik krijg bedraad niet meer dan 8Mb binnen. Wifi is al helemaal drama !

Kan het zijn dat ze mij nog op de KPN-lijn hebben ? vind het verdacht dat ik niet meer dan 8MB haal...

erik1972
rubberenrobbie schreef:
volgens bbned zit ik 1800 meter van de centrale verwijderd en ligt er adsl2+. Mijn modem geeft aan dat 14 Mb de max.downloadsnelheid is. Daar kan ik mee leven, maar ik krijg bedraad niet meer dan 8Mb binnen. Wifi is al helemaal drama !

Kan het zijn dat ze mij nog op de KPN-lijn hebben ? vind het verdacht dat ik niet meer dan 8MB haal...

dat zal zo maar kunnen ik zit ook op een kpn lijn maar 8mb vind ik al prima voor die prijs

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'adsl1 adsl2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Snelheid Telfort (ADSL2???) Snelheid 19 16 juni 2010, 16:45
wanneer ADSL2+ in 7671 postcodegebied? Snelheid 2 30 december 2009, 14:06
Zit ik op KPN-lijn i.p.v. ADSL2 ?? Snelheid 2 27 maart 2008, 22:51
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:28:30
| hilka8501:32:03
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv