obey-robots.txt
03 December 2016, 22:49
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

jaren bedonderd met snelheid

jrgand
Al meer dan 10 jaar had ik een abonnement van 20 mb standaard wat ook op de factuur stond. Dan mag je aannemen dat de snelheid van je internet hierbij in de buurt komt als de centrale maar 1295 meter verwijderd is (over de kabel gemeten dus niet door de lucht. Daar wij ons op Netfix hebben geabonneerd en dit niet goed wou lukken heb ik de snelheid van internet getest en kwam maar op 11mb zowel bedraad als wiffi . Op mijn adres is 36mb mogelijk zelfs gemeten met de Telfort-tool. De klantenservice gebeld en deze haalde ook maar 11 mb. De oorzaak zou liggen aan mijn apparatuur zoals laptop de wiffi verbinding enz. Ik heb echter een snelle i7 laptop met 12g intern geheugen en het modem staat 3 meter van de laptop af en de laptop is ook bij anderen getest. Na doorvragen vertelde de mede werker dat ik geen internet standaard had maar een instap abbo. Wel raar als er standaard 20mb op de factuur staat. Ook kwam ik er achter dat ik nog op een oude adsl leiding was aangesloten

De medewerker had echter een goede oplossing neem een huidig standaard abonnement van 40 mb en zou dan over gezet worden op vdsl.
Ik ben echter maar overgestapt naar een andere provider want ik voelde mij nu voor jaren bedonderd iets waar voor je betaald en niet krijgt

Lutz
Ik kan je emoties wel begrijpen. Gewoonlijks dien je ge´nformeerd te worden dat er een andere snelheid verkirjgbaar is. Maar goed, je hebt pech gehad. Veel plezier bij je nieuwe provider!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'jaren bedonderd met snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
T4 abonnement, minder snelheid voor je geld Algemeen 15 13 mei 2013, 01:56
Internet snelheid neemt af... hard retrain? Hardware instellingen 1 21 oktober 2012, 15:29
Snelheid bij Router achter P-2602R-D1A Eigen netwerk achter het Telfort modem 6 26 januari 2012, 01:21
Snelheid waar je recht op hebt? Niet bij Telfort. Snelheid 10 13 augustus 2011, 14:40
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:48:53
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv