obey-robots.txt
08 December 2016, 08:54
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

internet snelheid

Swartekat
Hallo allemaal
Ik ben nieuw op dit forum
Ik heet Henk Bar en woon in het buitengebied van Ambt Delden in Twente
Voorheen was het alleen via KPN mogelijk om ADSL binnen te krijgen
De download snelheid was max. 300 Mbits toen.
De afstand tot de centrale is ruim 6 km.
Na de overstap naar Telfort, die als tweede en laatste provider erbij kwam, was de snelheid nog maar 240 soms 250 Mb. Ik dacht juist beter af te zijn.
Contact met Telfort leverde niets op, het kon niet beter vanwege de afstand naar de centrale
Mijn vraag waarom KPN dan wel werd afgedaan als onzin.
Telfort beloofde in januari dat alle abonnees een verdubbeling van de snelheid zouden krijgen en daar heb ik ook een brief over gekregen.
Echter mijn downloadsnelheid is nog verder ingezakt naar max 180 Mb.
Contact met Telfort leverde weer niks op Er zat toch echt niet meer in.?
Heeft iemand misschien nog een idee hoe er toch nog iets meer uit te peuteren is ?
Telfort doet er in ieder geval niets aan.
En glasvezel is hier niet voorlopig .....
Vast bedankt voor alle eventuele hulp

Vr. Gr. Henk

Fs
Beste Swartekat
Ik weet niet wat je verwachtingen zijn geweest van internet op je opgegeven postcode. Als je van tevoren de postcodecheck had gedaan had je kunnen zien dat je maximale download maar 2 Mb is en dat is zeer weinig aangezien je inderdaad erg ver van wijkcentrale zit.
Je downloadsnelheid hangt af van hoever je van de wijkcentrale zit en je geeft zelf al aan dat dit ruim 6 km is en dat is heel heel ver. Daarbij komt ook nog welke configuratie (samenstelling van je pc) je hebt de bekabeling en de aansluiting er van.

Swartekat
Beste Fs
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb de postcode check natuurlijk wel gedaan van te voren en wist wel dat het een droevige zaak zou zijn.
Maar niets anders is hier mogelijk.
Voorheen leverde KPN mij echter nog wel 300Kb en daarvan is nu nog maar 180 Kb over sinds ik bij Telfort ben.
En mijn vraag is dus nog steeds : Kan iemand van Telfort zich daar eens serieus in verdiepen om misschien toch ook in de buurt van 300Kb te leveren. Als KPN dat kan, zou ik denken dat Telfort dat ook moet kunnen, het is nog dezelfde lijn ook ??
Ik wil dus niet weten waarom het allemaal niet kan want dat weet ik nu wel.
Ik vraag vriendelijk aan Telfort of ze in mijn geval hun best willen doen om er toch nog het beste van te maken.
De mensen met kortere afstand bij wie het wel allemaal snel loopt heeft Telfort geen omkijken naar dus nogmaals mijn vraag : Telfort stop a.u.b. effort in de klanten die niet zo goed bedeeld zijn en scheep ze niet af met een flut antwoord

vriendelijke groet

Henk

Fs
Henk die vraag aan Telfort moet je niet hier op dit forum stellen maar aan Telfort zelf want dit is een onafhankelijk forum dat los staat van de provider. Leden kunnen hier bij verbindingsproblemen ondersteuning krijgen van andere leden die dit op vrijwillige basis doen. Dus om een antwoord te krijgen op je vraag neem je met de helpdesk zelf contact op.

Swartekat
Ok bedankt zal ik zeker doen

vriendelijke groet

Henk

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
jaren bedonderd met snelheid Snelheid 2 19 juni 2016, 08:53
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:31:11
| hilka8508:42:37
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv